Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
Ela Enchanted
646 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
me: *acts out fake arguments in the shower just in case someone wants to start shit in the future*
Retweeted by Ela Enchanted
Burnt my tongue with the coffee this morning
I need to stop worrying about other people and start worrying about myself.
Retweeted by Ela Enchanted
My Mimi had trouble breathing last night😰 but luckily she's better today
done going out of my way to try to communicate with oomfs.
Retweeted by Ela Enchanted
Everyone thinks they're so entitled and they're wrong
Retweeted by Ela Enchanted
I'm not gonna put effort if u don't put effort. Just how it goes
Retweeted by Ela Enchanted
I loved watching Isaac's puppy
I want to see The Wedding Ringer
I swear I get evil when I'm mad like pls do not make me say some mean shit, please. I'm trying to be a better person & you're making it hard
Retweeted by Ela Enchanted
when someone you don't like starts a conversation with you pic.twitter.com/AZPNbxAlGr
Retweeted by Ela Enchanted
“Don’t be afraid. There are exquisite things in store for you. This is merely the beginning.”
Retweeted by Ela Enchanted
It sucks knowing that when you care so much about someone that they don't even seem to care back.
Retweeted by Ela Enchanted
Sometimes you have to move on without certain people
Retweeted by Ela Enchanted
I wish I could unmeet some people😡✌️
Retweeted by Ela Enchanted
i need more dependable people in my life
Retweeted by Ela Enchanted
American Sniper was really good
I can tell when someone is distancing themselves from me
Lol I hate when people tell me to calm down. Like fuck you, you calm down.
Retweeted by Ela Enchanted
My mom is such a light weight it's hilarious
Someone come over tonight to watch movies and cuddle with me
If I don't get to say goodbye to my baby boys I'll be devastated
Sooo happy we don't have school tomorrow 👏🙌😭
I don't have time for temporary people✌️
Retweeted by Ela Enchanted
Fell during the game and laid there for a sec because I was tired lol
If you're not going to be respectful, you're not going to be treated with respect. plain & simple 👏
Retweeted by Ela Enchanted
Have to wear our sweatsuits AGAIN tomorrow 😒
Retweeted by Ela Enchanted
My last 2 rts perfectly describe how I've been feeling
And idk if that's my fault or theirs...
Retweeted by Ela Enchanted
Feel like I'm slowly drifting away from everyone, and idk if that's good or not.
Retweeted by Ela Enchanted
Idk why people always talk shit about me getting tattoos, saying I'm gonna regret them when I'm older...I'm gonna be one hott ass mom idc
Retweeted by Ela Enchanted
THE NEW INMATE IN ORANGE IS THE NEW BLACK SEASON 3 😍😍pic.twitter.com/IK7Yy27lv3lv3
Retweeted by Ela Enchanted
Everything will get better 😌 thinking that keeps me going
Be sure to come out to support our basketball teams tomorrow night at 5:30 & 7! #beatdoherty ❤️💙🏀
Retweeted by Ela Enchanted
the reason why i get so fucking mad is because the shit people do to me i wouldn't ever do to them
Retweeted by Ela Enchanted
I think I give pretty good advice, but of course no one takes it.
Retweeted by Ela Enchanted
Sometimes people just need a hug.
Retweeted by Ela Enchanted
Oh crap, what to wear tomorrow... What to wear...
Retweeted by Ela Enchanted