Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
eka purnama
74 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
"bukan tanpa nyali tapi sadar aku begini"
bantal, piring, tv ➜ pengangguran ㅠ.ㅠ
Masterpiece kuliah tak.kunjung kelar
Fake friends tell you prety lies, true friends tell you the ugly fact. So which one do you have?
kite be nak mntak tulong bukan nak tawar menawar
nyesek! duduk deket org yg pernah kita sukai yg skrg udah jd milik org lain sakit nya tu di mata!
i'm dreaming i could gave one more smile for parents this year
diketusin itu sakitnya luar dalem
when around can't make me smile then i'll find my laughter on my own way
ingat pahit manis awal kuliah, ada banyak yg bantu...:')
saat sdah tidak dianggap sbg "orang lain" tapi ketika dibutuhkan bantuannya justru "orang lain" lah yg banyak membantu, hdup kdng selucu itu
jangan kecewa ketika kita tidak "di hitung" oleh manusia
Founding Father kita pernah berpesan kepada kita semua bangsa Indonesia: "Ingatlah...ingatlah...ingat pesanku ... tmi.me/1eugQd
Yg mancung, ntar gigi ny divinir pinter kanRT @radityadika Mendingan mana: punya pacar hidungnya mancung tapi ... tmi.me/1efKfM
It's not about payette or swarovski, i just dream about white wedding dress -done-
Drama malaysia pun jadilah へ( ̄⌒ ̄へ)
Harus lbh berdamai dg "sepi" ( ̄(エ) ̄)
Masih jalan di tempat ╮(╯_╰")╭ ya Allah.......
To be happy is easy, if only i could accepted the truth
Maok ny nyoblos bill gates sayang ny die bkan wni hah
Ini tidak lepas dr dukungan kedua org tua saya dan teman-teman terima kasih semuanya :')RT @meeyzcullen @ekapurnama24 super sekali kawan:-D
Allah gives everything you need not everything you want.
GP Qatar surkuit Losail uyeeee!!!
Ya ampun jam segitok baro' bangun, dah lah tidok agek jak
DoneRT @annisamega07 @ekapurnama24 follback
Tuntutan idup ye mi hahahaaaRT @meeyzcullen @ekapurnama24 bakat tpendam mu macam nye ka :-D
Bagus aku jualan goreng pisang