Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4.5 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

ATalante

Bak yine aklıma bol limonlu lahmacun geldi.
Sjsjjsjsjshshs
mankenin bile iyisi 35'inden sonra geliyor ülkeye
Retweeted by ATalante
ne söylediğinizi, biraz da nasıl söylediğiniz belirler.
Retweeted by ATalante
Tatile gitmek, tatilden daha güzel.
Retweeted by ATalante
me creating new accounts to get one month free trials
Retweeted by ATalante
Valiliğe bak Laz ziyanın evi gibi
Retweeted by ATalante
İbrahim hoca çorapları çıkarmış.
Retweeted by ATalante
Kit Harington ile günümüz şenleniyor:
Retweeted by ATalante
Tarkan bu ülke için çok fazla ya akfdljgdhkjf
Retweeted by ATalante
Şey ya bu ben değilmiyim sjsjjs
asosyal değilim orospu çocuğu evde her şey var
Retweeted by ATalante
Pepe'yi getiren Fikret Orman gibi hissediyorum kendimi.
bu şey değil mi "başkalarını sana tercih ettim ama şimdi jeton düştü, nasıl olsa sen beni beklemişsindir" mesajı
Retweeted by ATalante
Erkek: oley göz ameliyatim cok iyi gecti artık kör değilim Kız: md gnsywuz6262 Erkek: ne diyosun be düzgün yaz (kız gözlerini vermiş)
Retweeted by ATalante
Evinde Kliması Olan VS. Kliması Olmayan
Retweeted by ATalante
Çelenk falan demişti, şaka yapıyo sanmıştım..
Retweeted by ATalante
Ya şuna bak sevcem ben azcık sen sipariş ver dedi, bu kadar sevgi dolu olduğunu bilmiyodum, pizza soğudu, bekliyom hala..
Retweeted by ATalante
En belirgin özelliklerinden biri, triplerini schedule etmesi..
Retweeted by ATalante
En son 1(bir) hafta önce KFC'den nefret ederim demişti,bana da yedirmiyodu, kararlılık seviyesi aynı ben..
Retweeted by ATalante
Kahvaltıyı babasından da çok sevdiği için 22:00 itibariyle kahvaltı yapıyoruz, saat fark etmiyo..
Retweeted by ATalante
Gökkuşağı renklerini dövme yaptırdı, yaklaşık 1buçuk dakikada bir dövmem çok güzel diyip kolunu seviyo
Retweeted by ATalante
Bugün dışarı çıkamayız ders çalışmam lazım başlıyorum şimdi dedi, ve sadece 10 dakika sonra..
Retweeted by ATalante
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.