Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Start my free promotion! Twiends helps you grow your twitter following quickly and easily.
Ega Revia
197 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Sabar aja sih, di dunia ini memang masih banyak orang yang gak tau berterima kasih. Udah gitu aja..
Retweeted by Ega Revia
Katakan yang sejujur nya! Apa mau kamu... ???
Temen yang baik adalah temen yang rela nraktir kamu.. :D
Tweeps! cobain kuis Millionaire Indonesia yuk. Donlot disini goo.gl/8RhLiQ
Dalam hidup Tuhan selalu memberikan yang terbaik buat lo, mungkin bukan yang terbaik yang lo inginkan, tapi yang terbaik yang lo butuhkan.
Retweeted by Ega Revia
Terlalu sulit untuk dilupakan
Aku suka sepatu nya makasih 😊#JJshoess#whitee πŸ˜‹instagram.com/p/vIho8uSE0-/hW0
Dasar pendidikan cuma SD hanya bisa main kekerasan ga pake otak!!
Jgn prnh ucapkan slmt tinggal jika msh ingin mncoba.Jgn pernah katakan tak cinta lagi jika msh mngharapkannya *lambaikan tngn ke mantan #eak
Retweeted by Ega Revia
Gue suka, karna dia care sama gue ^^
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
λ‚˜λŠ” 당신에 λŒ€ν•΄ λͺ¨λ“  것을 μ‹«μ–΄
Today stats: One follower, One unfollower via uapp.ly
Today stats: One follower, One unfollower via uapp.ly
Insomnia lagi -_- dari tadi belum tidur
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Gue nggak percaya, ini seperti mimpi, mana bisa snsd tanpa jessica, mana bisa snsd hanya 8 member. Are you crazy SM ENTERTAINMENT !!!
SONE lagi berduka "JESSICA" keluar dari SNSD :'( Huuuaaaaaaaaa :'(
Today stats: No new followers, 3 unfollowers via uapp.ly
One person followed me and One person unfollowed me in the last day. Thank you uapp.ly app
2 people followed me and 2 people unfollowed me in the last day. Thank you uapp.ly app
Good night all ^^
2 people followed me and One person unfollowed me in the last day. Thank you uapp.ly app
kadang kan aku suka main hestek, minta upload foto, atau lagi bahas sesuatu ada yg ikutan yang kalau beruntuk bisa masuk buku deh :D
Retweeted by Ega Revia
Hallo all 😍😍😍
I voted Yes for HANIN DHIYA on Rising Star Indonesia! Get the app and vote now! #RisingStarINA lewat @RisingStar_INA
I voted Yes for SUCI AMELIA on Rising Star Indonesia! Get the app and vote now! #RisingStarINA lewat @RisingStar_INA
Hey You... Yeah You. Yes You! Huh... HELLO ! :D
Good night all ^^
I lost 1 follower recently and i know who that is thanks to uapp.ly app
One person followed me in the last day thanks to uapp.ly app
Hello insomnia, my old friend. (^o^)
I lost 2 followers recently and i know who they are thanks to uapp.ly app