Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Ega Revia
197 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
나는 당신에 대해 모든 것을 싫어
Today stats: One follower, One unfollower via uapp.ly
Today stats: One follower, One unfollower via uapp.ly
Insomnia lagi -_- dari tadi belum tidur
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Gue nggak percaya, ini seperti mimpi, mana bisa snsd tanpa jessica, mana bisa snsd hanya 8 member. Are you crazy SM ENTERTAINMENT !!!
SONE lagi berduka "JESSICA" keluar dari SNSD :'( Huuuaaaaaaaaa :'(
Today stats: No new followers, 3 unfollowers via uapp.ly
One person followed me and One person unfollowed me in the last day. Thank you uapp.ly app
2 people followed me and 2 people unfollowed me in the last day. Thank you uapp.ly app
Good night all ^^
2 people followed me and One person unfollowed me in the last day. Thank you uapp.ly app
kadang kan aku suka main hestek, minta upload foto, atau lagi bahas sesuatu ada yg ikutan yang kalau beruntuk bisa masuk buku deh :D
Retweeted by Ega Revia
Hallo all 😍😍😍
I voted Yes for HANIN DHIYA on Rising Star Indonesia! Get the app and vote now! #RisingStarINA lewat @RisingStar_INA
I voted Yes for SUCI AMELIA on Rising Star Indonesia! Get the app and vote now! #RisingStarINA lewat @RisingStar_INA
Hey You... Yeah You. Yes You! Huh... HELLO ! :D
Good night all ^^
I lost 1 follower recently and i know who that is thanks to uapp.ly app
One person followed me in the last day thanks to uapp.ly app
Hello insomnia, my old friend. (^o^)
I lost 2 followers recently and i know who they are thanks to uapp.ly app
try sleeping with a broken heart
Hanya butuh waktu, sabar dan bertahan. Ok gimanapun kedepan harus sabar..
Oatmeal bikin kenyang gue aja nih, jadi ga napsu makan deh ^^ hehehe pic.twitter.com/vlo0k6lC4z
Apa yang aku lakukan dimasalalu adalah yang membentukku pada hari ini. Walaupun banyak kesalahan, aku tetap bangga menjadi diriku.
Retweeted by Ega Revia
2 people followed me in the last day thanks to uapp.ly app
3 people followed me and One person unfollowed me in the last day. Thank you uapp.ly app
Hey you, we need to have a serious talk !!
Bangun tidur, langsung makan Oatmeal (>_<)
Tonight we'll party w/ the only female in the DJMag's top 100 DJ. Whenever our resident TENASHAR is around, madness is guaranteed! #Tenashar
Retweeted by Ega Revia
Haters are gonna hate, so go big or go home. #iHQ
Retweeted by Ega Revia
Mau tau siapa yang sering ngintipin twitter lu? • Buka goo.gl/uvytec • Terus masuk pic.twitter.com/nhoALUOVPW
Retweeted by Ega Revia
Hahaha.. betul juga sih @BlogCEWE: Cewe lebih ngelirik kalau ada DISKON dari pada ada COWO yang lewat di depannya :p"
Mungkin dia Bosan
Anak-anak yang diberi ASI lebih mungkin mencapai kelas sosial yang lebih tinggi daripada orang tuanya. [LiveScience] #Psikologi
Retweeted by Ega Revia
Orang yang pandai berbohong itu justru orang yang baik . sedangkan orang yang jahat itu orang yang bodoh dalam berbohong .
Retweeted by Ega Revia
Everything about you :)
"@AreaPsikologi: Curhat adalah salah satu cara meredakan amarah, rasa panik dan membuat diri lebih tenang."
Selamat pagi sobat HEBAT, Alhamdulillah kita masih diberi kesempatan & kesehatan bernafas dipagi hari ini. Salam HEBAT #Bersyukur #Stiebbank
Retweeted by Ega Revia
Insomnia lagi dan lagi -_-
Kakak @DJ_Yasmin Kembaran @ArianaGrande Yah! Ko mirip sih?