Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Dylan O'Brien
Share this on Twitter “Just stumbled across this cool page for Dylan O'Brien”
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
well I haven't posted in forever, oops 😁
this photoshoot has me dylan o'cryin! He's too fucking hot and it gets me feels going crazy
people seriously need to stop complaining about Dylan's facial hair, I fucking love it!!!! 😻
Who else saw The Maze Runner this weekend?! What did you guys think?!
.@dylanobrien.. Could not be prouder.. Blowing the doors off in Hollywood.. Go see the new hit #mazerunner pic.twitter.com/IaaCpme6Do
Retweeted by Dylan O'Brien
MAZE RUNNER TOMORROW WHO ELSE IS EXCITED!?!
HEY GUYS!!!! please SUBSCRIBE to my YouTube channel! I just made it, I'll be posting about different things; possibly rant about teen wolf or just a bunch of nonsense tbh I don't know yet. But PLEASEEEE subscribe! I'll post an actual vid once I hit 30 subscribers! If you do subscribe to me I'll love
lol okay so as you guys can see I was bored so I decided to make this with some of the new apps I just downloaded! I swear Dylan's laugh will be the death of me he's seriously so adorable! aha I can't stop laughing at my "crying" face at the end 😂 oh the feeeeels!
Dylan O'Brien? more like Dylan'ODoMe 😉
Since it's still Thursday here's a throwback of when I met Dylan and Ansel at the Young Hollywood Awards! Such a great night so glad I got to meet them! 😊 ((Some people may say this is photoshopped, I say they're just jealous! 👑))
this has got to be the most flawless picture I have seen of Dylan! He just looks so damn good like ugh it should be illegal for him to look that good and not be fathering my children! Y'all feel me? (photo cred: @briannazun)
34K HOLY MOTHER OF CHEESEBALLS!!!!!! Thank you guys so so so much for following me! If you are currently reading this i just want to say that I LOVE YOU and if you love Dylan as much as I do then we are now officially friends! 😻 lol quick question! If I made YouTube videos would any of you watch? *
lol am I the only one who kind of misses the buzz cut?
Hey guys so sorry to bother you but can you do me a favor and please follow me friend @welovedanielsharman she was hacked and lost her 10k :( she was one of the few people who was nice to me when I first started off this account and she's such a great person please follow her +her posts are amazing!
If you were to meet Dylan today what would you say to him?
ITS DYLANS BIRTHDAY TODAY!!!!! Can't believe he is 23 omg he's grown so much since Season 1 lol not gonna lie I kind of miss that buzz cut he had. I really do hope Dylan has a great day he deserves nothing but the best chicken nuggets in the world 💕
@PoulterWill: Our leader and buddy - @dylanobrien !!! #TheMazeRunner pic.twitter.com/CUl6haT8GO” awww my friends are the cutest :)
I love this video of Dylan talking about how much his character Stiles loves Lydia and his little laugh is seriously the cutest thing ever! #STYDIAFOREVER lol I'm sorry but I will always hardcore ship Stydia no matter how hopeless it may seem, they have some sort of connection and I just love them b