Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
DwiINurcahya
722 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Sunset Di Tanah Anarki by Superman Is Dead β€” path.com/p/4gkTRh
Kirim aku bunga, ohh kasih β™« Mawar Merah (Live) by Slank β€” path.com/p/2QAuGa
Mabok lautt nih???? (at Warung kiara Sukabumi) [pic] β€” path.com/p/1b7mS0
Berasa dipantai πŸ˜ƒ (with Dwi at Pelabuhan Ratu) [pic] β€”path.com/p/3OsQkYm
Judulnya hari ini 'holiday' 😁 (with Dwi and and at Tol Cibubur) [pic] β€”path.com/p/3hAFyxw
Kenali dan sayangi orang tua mu sepenuhnya, jangan sampai kamu menyesal dikemudian hari… (at Twin's Home) β€” path.com/p/sge6Y
Yuk merapat gais 😁 [pic] β€”path.com/p/8MFv48
Let's join my party , by Panda πŸ‘Š (atWBZ.netQ) β€”path.com/p/qyNQRQ
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers and followed one person via uapp.ly
Ga bosen emg? (at Bangsawan Cyberindo) [pic] β€” path.com/p/4mdjh3
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Yah lagi nyari kodok??? Haha [pic] β€” path.com/p/1XbWGp
Today stats: One follower, 2 unfollowers via uapp.ly
Awake by Secondhand Serenade β€” path.com/p/1AFWoa
Today stats: No new followers, One unfollower and followed one person via uapp.ly
Biarlah by Killing Me Inside β€” path.com/p/7grIK
Aku harus gimana lagi?kamu udah punya org lain:')
Retweeted by DwiINurcahya
Selamat hari bumi 22 april, ayo jaga hutan agar tetap nyaman sebagai tempat tinggal kita;) [pic] β€” path.com/p/1nAW8E
Terlalu Manis (Suka Suka) by Slank β€” path.com/p/qU8Db
Haha ath percaya guamah;)"@qurratuuu_: @Dwi_nurcahya02 wkwk beneran a-_-"
Ahhh muncul:$"@qurratuuu_: Hai juga ya wkwk"@Dwi_nurcahya02: Hai gais #stalker""
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers and followed one person via uapp.ly
Temen gua suka sama gebetan gua? ,langsung gua suruh pacaran mereka #guamahgituorangnya
Ngeliat doi lagi makan sama selingkuhannya, malah gua bayarin suka begituh si gua mah orangnya.
Retweeted by DwiINurcahya
Suka gereget liat cewe yg kegatelan, itu emg galaku atau kurang dikasih perhatian ya.
Retweeted by DwiINurcahya
Inikah yg dinamakan sakit hati ???
Today stats: 4 followers, No unfollowers and followed 14 people via uapp.ly
Golongan darah AB : Orang ini mempunyai perasaan yang sensitif, lembut,& rela berkorban
Retweeted by DwiINurcahya
If alliance win the summit 3 redemption vote i will do 24 hour strim with cam EleGiggle
Retweeted by DwiINurcahya
kapan- kapan para petani hidup bagai orang dikota????
@BUDIMULIA2016 @BM2K15 : amin amin amin banget supaya kakak" kita lulus 100% dengan mudah .
Retweeted by DwiINurcahya
gua emg ga punya gaya n ga punya style, tapi gua tau caranya berpakaian yg baik… (at Bangsawan Cyberindo) β€” path.com/p/3oy5zw
I'm still here but not waiting for u;3