Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
Ernest D. Whitley
I am my brothers keeper @laxiver1990. I'm out tho. ✌️
πŸ’―πŸ˜‘ don't get at me I'm pretty sure there's niggas out there that need that tax money.
Don't rain on other people parade. Salty ass.
Bruh gone wild. πŸ˜‚βœ‹ion fuck around.
We deserve it. πŸ’―
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘
We here though. 24/fit. πŸ‘ @laxiver1990
Shit getting crazy. #markmywords the sun shines on a dogs ass every now and then. When it rains it pours when we start to stand as one there will be hell to pay.
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ if only i had some protien pancakes. πŸ™
Had to buy my d*** a barricade. πŸ˜’
Listening to @liltunechi_c5 #Sorry4TheWait2 using @mymixtapez app #mymixtapez
We in here tho. 😭😑
πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ˜‚πŸ™
#Spartacus #Crixis love this damn show.
😍😘 I love you Iva L. Homer.
No chill but I'm out tho. πŸš—πŸ’¨
πŸ’―πŸ˜‚ Katniss Everdeen 😘
Good morning or whatever you wanna call it.
bad bitch on my team like katniss everdeen πŸ’―πŸ™
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
I'm picking him up tomorrow. πŸ˜„ hi hunter.
Where they at tho #Thirsttrap πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ ok imma chill.
πŸ™Œ i been dying to post one of these. ✌
☺️ yes I was a little tipsy.
Bruh first off that's one baby in there that did this to you 😳. You dirty.
Smh work don't remind me of it.
2 in one week πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @laxavier1990 turnip
Dad getting on me about golf tourneys this summer. He say the millions waiting on you. πŸ˜” all you have to do is listen.
😊 I'm buzzing.
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ I'm petty but that's my mafuckin nigga I'll come shut that bitch down Bruh. @_wesphresh be careful dude.
Had to have me a cup when I got off.
πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ™
😊 y'all have a blessed day.
You dating kunta ok your done. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
β€œ@JoceetheBoss: I need a man in my life not a fuckin nigga” <> πŸ˜’πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ’―
β€œ@1Jeff_: RT for Cookie , Fav for Anika #Empire pic.twitter.com/QxD0nnR0iL” <> dark skin chicks stay winning. πŸ™πŸ’―
When a bitch bullshit you repeatedly. She's a bullshit ass bitch that's what I tell my nephews and cousins. Keep it moving.
Lights went out at work.
That's where the pressure at right there. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
No chill huh smh. πŸ˜’
First meal. πŸ˜„
Ready to go home haven't been feeling well since I woke up. πŸ˜’πŸ˜”
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ I just wanna go home. I'm done roasting nigginstagram.com/p/zd5If1ypgh/hAST
Man quit that shit now Bruh. 😑�instagram.com/p/zdohI1SpmC/pI
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Bruh has no chiinstagram.com/p/zdl9-dSpiH/fDLo