Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Ernest D. Whitley
Lil pre-turnup for my BDAY πŸ˜ŠπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ’―πŸ˜œ
At office Depot like let me the hell outta here. πŸ˜•
After you and ya ex break up but y'all cool with all the same people. πŸ˜’πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ’―πŸ˜ž
I work 24/7 fuck double 07, I ain't got time to bond with no bitch.
I think it's something wrong with my shit bruh. 😒
At a stand still like a mafucker. πŸ˜žπŸ˜’πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ is tho.
Straight hoop session bout to give these boys that issue. πŸ’―πŸ‘ŒβœŒ
How I look.? Ion look too bad do I. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜’
Do it we every dammmmmmnnnnnnnn day. πŸ˜žπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
I know he went and cried lmmfaoπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ’―
#JustinBieber and trey killed it bruh.
She gone be upset if she keep scrolling to the lewd tho.
"@Smithboy1185: If a chick trying to fight my pregnant gf/wife. Imma knock that hoe out here shoes On God!!! Don't worry bae I got you!!"
For me to hit a woman if would have to be very serious... Last result tho...
Retweeted by Ernest D. Whitley
I just want a chick with a fat as perky titts and a lovey dovey heart that ain't much to ask for Oh yeah and the bitch gotta have a job. πŸ‘ŒβœŒ
I tell these hoes come get this work.
My ex is a ummmmmmmmm ex for a reason dumbass πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ now that bitch yo headache πŸ˜†πŸ˜†βœŒ.
"@Smithboy1185: β€œ@HTOWNTYGA: Nigga has no chill πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚β€<> I mean none yo... πŸ˜­πŸ˜‚"
Nigga has no chill πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
"@Smithboy1185: β€œ@jmpbad21: This why im going to Africa gotta see my people pic.twitter.com/DdgjWsuTFtβ€πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜‚"
Somewhere between I want it and I got it.
Will be sending out text invites...... DO ME IF I DON'T HAVE YOUR NUMBER.
Anything that would happen to my mama and pops would kill me I love them so much ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
The mind is a strong mafucker..
Drink drink drink drink drink drink drunk πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
β€œ@HTOWNTYGA: I can't deal with a chick that don't have titts. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚β€<> πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜‚
Retweeted by Ernest D. Whitley
I can't deal with a chick that don't have titts. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Nicki just all of a sudden became sent to me. πŸ˜†
I'm getting toasted right now 😊😊😊😊😊
But why go through my phone
Nicki killed that shit tho.
These bitches make a nigga dick soft.
Ok I must face it im not into dating, im not patient, my motives are basic, these hearts I be breaking. πŸ’―
"@FlawlessBree_: They can't figure out what I got going on so they start tellin lies"
Ill call Michael Jordan up and mike will make it. Lmao
#Hotnigga with the crew @j3nnnyyleee @mzcizzy @_youngster_yr tag everyone else guys.
"@Smithboy1185: Y'all gas these hoes up way too much tho!!!"
When she fine but her toes hanging over her heels <<<<
My boys got me hooked on #pop , #electronic now. I'm addicted. #samsmith #disclosure that genre period. Late night ride.