Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
Wale..J.Cole..K.Dot
Vic FANGIO left Redskins park without a deal? Wtf man are we high?
Retweeted by Wale..J.Cole..K.Dot
If colts lose, I have to go buy a patriots beenie & wear it
I want to go see Chris Brown, Trey Songz & Tyga on Valentine's Day in Ohio
Man.. Colts need to get the dub.. The fuck they doing out there
About to get ready for work
I remember when I mad him mad about his colts lol.. He's veins start to pop out
I need a texting buddy.. Bored
I want the colts to win
$1300 for a car with no scratches or bumps & only 6 years old ain't bad
Finna get this 2009 Toyota Corolla.. I'm customize tho pic.twitter.com/FCGmL23Xh3
I'm sleepy but I can't sleep & I got to be at work @ 10 today ugh #FML
Deonta retweeting old shit lol... Back to sleep i go.. Thanks for waking me up
If you a skins & Cowboys fan, you just don't know football
I'm going to sleep.. I'll just watch the game on my phone @ work
You can't be a Redskins & Cowboys fan... That's like you sleeping while being awake.. Impossible
Let's go colts.. It's still #HTTR tho
3 eliminated 12.. He just waiting on another 12 to defeat #Colts #Packers #Seahawaks #Patriots
Think that makes me so mad about the Seahawks is that the guy that built them was on the Redskins staff and we let him go
Retweeted by Wale..J.Cole..K.Dot
Can't bash Aaron Rodgers.. Still my favorite qb
Despite throwing 4 INTs, Russell Wilson is first NFC QB with back-to-back Super Bowl appearances since Brett Favre in 1997.
Retweeted by Wale..J.Cole..K.Dot
Aaron Rodgers still my favorite QB tho.... A healthy ARod would have probably made the difference
Aaron Rodgers almost beat an amazing team with one leg. Would have been such a different game if he would have been healthy
Retweeted by Wale..J.Cole..K.Dot
Luck vs Wilson at a neutral site would be cool
@DontCountMeIn: Seahawks vs Colts Super Bowl please” PRETTY PLEASEEEEEEE !!!!
Retweeted by Wale..J.Cole..K.Dot
Nothing but respect for Russell Wilson.. Clutch AF
Seahawks vs Colts Super Bowl please
That successful onsides kick by the Seahawks was the turning point of the game
I hope the Colts/Pats game is as interesting as the Packers/Seahawks game
Had the packers winning by a field goal
I think who ever gets first ball wins
If the packers would have punched at the end of the first two drives.. This game wouldn't be interesting
This game tho 🔥🔥🔥#OT� #OT
Was going to go to sleep but thanks god I didn't cause this game is 🔥🔥🔥#OT� #OT
Didn't Clinton-Dixon go to Alabama, what happened to Alabama DBs don't amount to nothing in the NFL #DraftLandonCollinsRedskins
@iLukBedaNPerson: Pats Gone Get That W Today #DoYourJob 🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸” No go colts #317
I'm just glad dallas ain't playin right now 😆
Retweeted by Wale..J.Cole..K.Dot
I really don't care who wins cause it's going to be a good SB.Could be Seahawks vs Colts Seahawks vs Pats Packers vs Colts Packers vs Pats
To be clear folks: what's happening so far with fangio/redskins is what was scheduled. No real news yet. And now? We wait. Patiently?
Retweeted by Wale..J.Cole..K.Dot
@DontCountMeIn yea, I just saw that. I have an unhealthy passion for Kermit Memes as of lately though.
Retweeted by Wale..J.Cole..K.Dot
My Redskins know how to treat there intervees.. Dinner & then next day interview