Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
DMONEYMARTINEZ.COM
She carried King for nine months... The strength this woman has is admiring. Just incase you don't hear it as much, THANK YOU DESIREE from Me nd King πŸ™Œβ€οΈ
  7h
This is why I rock with my followers! Got @djdrama attention... Now lets pray for a #GangstaGrillz "DAMMIT" edition πŸ˜­πŸ’―πŸ’― #Gittuff
I'm Up 😀😀 #Gittuff
Da Kid Only Fuck With #DC Niggas @Omelly What It Do! Homie Said Don't Chase These Hoes, Chase Your Dreams! πŸ’―πŸ’°πŸ’° #Gittuff #MMG #DREAMCHASERS
Celtics putting in that work!
Do Yall Understand That Once DJ Drama Gets Ahold Of My Single "Dammit I Made It" He's Gonna Want To Break It In 1/2 #TagDrama @djdrama LetEm' Know what time it is in #Boston πŸ’―πŸ’―πŸ’― #Gittuff #Hoodz5 #DammitOniTunes #GangstaGrills πŸ’΅
I think Durants worst nightmare is going to be Lebron.... Just like the Celtics was to Lebron at one point.
GET GLEESHY FAMILIAR WITH "DAMMIT" @Fat_Gleesh #SB #MMG #GITTUFF #DMV #DC #FATTREL #GILVIDEOS #DAMMIT #BIGGESTRECORD (BOSTON TAG HIM AND SHOW LOVE) πŸ’―πŸ’―
Yo, I can't wait to be single, nigga getting on my damn nerves
Retweeted by DMONEYMARTINEZ.COM
Listen to DMoneyMartinez - Dammit (I Made It) ft. Antonio Breez [Dirty] by DMoneyMartinez #np on #SoundCloud soundcloud.com/dmoneymartinez…
FEB 6TH. Shooting the official video to my single ! #DAMMIT πŸŽ₯πŸŽ₯πŸŽ₯ Models send photos to DMONEYMARTINEZ@gmail.com for casting calls πŸ’―πŸ’― #Gittuff #Hoodz5 #CitiTeam #Kols #BiggestRecordInBoston
Need a crib in the A and it gotta be gated !
Missing Desiree πŸ˜”
#NowPlaying Dmoney Martinez - Dammit I Made It ft Antonio Breez (Dirty) - Tune In @ 4DaBurgh.com - #4DaBurghRadio
Retweeted by DMONEYMARTINEZ.COM
Evan Turner just Good Shit on Tv 😭😭😭
Evan Turner πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ€πŸ€πŸ€
My Grind & My Hustle Speaks For Itself.. Remain Humbled, Real, and Respectful And People Will Have No Choice But To Accept You Or Keep It Moving. πŸ’― #KolsClothing #Gittuff #DammitOniTunes
The Twerk Song Hit 20,000 views on vevo.... πŸŽ₯πŸŽ₯πŸŽ₯
POWER 105.1FM THE BREAKFAST CLUBS OWN @DJENVY SPINNING MY RECORD "DAMMIT" #GITTUFF #THEBREAKFASTCLUB #NEWYORKTOBOSTON #CITITEAM #BIJOU #THANKYOU πŸ”₯πŸ’―πŸ’―
Three years ago didnt nobody pay attention to GS.. Let alone didnt even kno if Curry was an elite point guard.
Just cuz I like what golden state is doing doesnt mean im a fan... Yall niggas like to dick ride
Listen to DMoneyMartinez - Dammit (I Made It) ft. Antonio Breez [Dirty] by DMoneyMartinez #np on #SoundCloud soundcloud.com/dmoneymartinez…
@iamchance617 and myself Shooting Around πŸ€πŸ€πŸ€ #Lefty Vs #Righty #LookAtTheFlickOfTheWrist PICK THE WINNER OR BEST SHOOTER πŸ”«
@DMoneyMartinez Just checked the date. Your show is sunday, feb 1st....not the 5th. Super bowl sunday...still down?
Retweeted by DMONEYMARTINEZ.COM
After hearing @djenvy play "Dammit" last night I told Clinton he should of signed me instead... 😭😭 #Gittuff @clintonsparks bro what it do πŸ’―πŸ’―
The girl who annoys you the most is the one you really love.
Somebody Tag @djenvy nd tellem I got the biggest record in the city right now ! "dammit" πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ #BijouTuesday
Niggas is saying and talking to much... Get at my line nd stop the back nd forth...
#NowPlaying Dmoney Martinez - Dammit I Made It ft Antonio Breez (Dirty) - Tune In @ 4DaBurgh.com - #4DaBurghRadio
Retweeted by DMONEYMARTINEZ.COM
John Q is inside brigham and womens
Muthafuckas is shooting doctors? Smh
Woke up this morning and realized me and @DMoneyMartinez have produced, written and recorded @S_C_ new record. Now to get it to him hmmm
Retweeted by DMONEYMARTINEZ.COM
Meetings discussing future roles and goals... Big homie said we moving all or nothing with my single "Dammit" #Hoodz5 #FamilyFirst #DammitVideoInTheWorks #Gittuff πŸ’―πŸ’―
GREENBAY FUCKED UP 😭😭😭😭😭
Damn game aint over till the fat lady sing...