Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
baby i would go insane for your love, fuck what ur friends say, that gotta mean somethin
Today has been by far the worst day of work wow
Dude that movie was great
New music in the works with @shanksravindran. Be ready.
anyone wanna go to the movies with me so i don't have to go alone?
It's way too early.... Today is about to suck
@MVLIK_HD HAHAH bro moves are in the making 🍴🍴don't worry. We hit everything with perfect timing. Better have tht boy @milesjenkinshd ready!
Retweeted by milesferrari
NFL defenses... Take note. @TG3II is here. And he's going to be a problem. Every. Single. Week. #STLvsGB
Retweeted by milesferrari
I had a resident cuss me out today for 30 minutes straight and I'm not even exaggerating
I miss my old music studio man. I put so much money into then I had to move into an apartment
fans come and go. the citizens are here to stay.
Retweeted by milesferrari
I support everything that comes from Toronto . Don't let me be misunderstood
Retweeted by milesferrari
Beats of no nation looks like it's about to be my #1 movie on Netflix
U dead yet? "Nope😊" Ok I'll try again 2morrow
This is gonna be so fun to perform I'm DC. Might start a mosh pit…
Retweeted by milesferrari
finally. now goodnight
my arm hurts so fucking bad bro. fucking tattoos
subtracting all you weak hoes stacking money money till it's all addition
i give total props to justin beiber
i've come to the conclusion i will never understand a woman
im getting tatted today. so fuck the bullshit
I'm seriously going to flip my fucking shit if I see another "lol" today
there are so many people that have life worse than you. be grateful for what you have & remember life could be way worse
guess that makes me a burden since the beginning
yo I lost hella followers on insta for posting pictures lol cool fuck yall too
headaches all day&night.

Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.