Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome

Dinna

280 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Main kermh tetangga aja pake helm lu, gimna main jauh wkwkw
Belum bahagia hehe
Sabar terus indah mah kaga haha
Geloo panas pisan.
Nemenin lu futsal itu....?
Jauhin yg bukan milik kita,right?โ˜บ
Retweeted by Dinna
Aku kira kehilangan seseorang itu sudah yg paling menyakitkan. Ternyata, menunggu seseorang kembali itu lebih sakit๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‡
Retweeted by Dinna
"@EcaAriessya: Kita mah disokin udah bahagia,ngapain juga rebut kebahagiaan lo hahahahahaha"
"@Difakeee: Hawanya kesel mulu, ya"
Enak ya diem mah.
Udh deket aja seneng apalagi kalo dipacarin lu.
Kpn ath gua bahagia nya hehe
A tipe yang mencintai kebebasan dan tidak suka diatur-atur
Retweeted by Dinna
Sok bahagia ih.
Anjirr skrg mlm minggu nya sma pacar haha
enakya yang akur mah.
 




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue
Hi, this page is for Dinna
Are you looking for their Twitter page? Or would you like to view all their updates here?