Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Diki Adzha

Dan pada akhirnya si Boy pun mati disi jalan gara gara mikiranantan, dan ini semua menjadi conto bagi kita supaya... fb.me/18BAUDKm0
Ayeuna ngan saukur bisa ngarelakeun sanajan hate geus jiga dibubukeun. Rasa nu kacida nyeurina mudah mudahan jadi... fb.me/7nIeUephC
Lain nutup hate jang salilana lain nutup harapan jang kaharepna. Tapi rasa kecewa jeng hate anu pernah hancur... fb.me/sEQw16Ax
Off butuh sms we nya 085224815943
Pak ari urang iraha nya cigah batur || arek naon hyang ciga batur. Batur ge mbungen ciga maneh.. || ih maksud na... fb.me/4aCVZh6no
Dibarengan ku doa jeung usaha insya allah lahaola kabeh kalaksana ku carana nu maha kawasa 😙
Hayang ulin ka perkebunan teh euy, hayng miceun beban ieu th meh teu stress...
Ningali tina poto di facebook geulis lalau chatam, terus kenalan, terus ketemuan, ai pekteh benget aslina sigah... fb.me/36AJy4Fqc
Saukur hayang bahagia hate, sakitu:') henteu mewah da:') tapi hese :'(
Lamun bobogohan, jaga bobogaan, ulah nepikeun ka di cabakan, ku pasangan kalian, anu can tantu jadi imam dimasa depan. #LaranganKeras
Ternyata hitutt anu eweh soraan th Lebih Kejan dari pada pembunuhan..:(:'( Ahh Euyy.
Keur mendunia OM TELOLET OM Nepi ka dibahas di on nthe spot 7 klakson terbaik versi on the spot Keren keren sora... fb.me/5FFbFd8S0
Teu kabeh jelema bisa mere kesetiaan,,,, Biasana kur bisa ngomong setia hungkul,,, Ari buktina, nempo nu leuwih... fb.me/73y00yY0R
Neng dian! || iya pak? || ini rapot kamu ancur banget ! || nilainya pak? || bukan, tapi fotonya || sianyingg :(( #Nengdian
Jomblo bukan alasan tuk sedih, Kadang yg jomblo lebih bahagia dari pada yg pacaran... Jomblo mana suaranyah,? 😂
Selamat Hari ibu 🎉😘 Ibu? Iya ibu nu ngalahirkeun urng, nu berkorban sgla na disaat urang masih dlam kandungan 😘.fb.me/1HKjMpUZNnVK
Demam 'Om Telolet Om', Apa Itu? Trending topic Twitter diramaikan dengan 'telolet'. Kata yang terdengar lucu ini... fb.me/1M1TNFVHV
Rek update ah "Om telolet om" biar kekinian katanya....haahaa #wereu
*tatarucingan* Irvan: tahu naon nu koneng? Bagus: tahu cibuntu Irvan: lain Bagus: tahu sumedang Irvan: lain... fb.me/7Ljao67l2
Wani mere harepan kudu wani mere kepastian ulah sebatas harepan tapi kaharepna mere kamodusan! Kan gogogg:((((
MAAP KAMU TERLALAU BAIK BIAT AKU,, teu kudi loba ile anjis'Lah da aing, th butuh kepastian lain penantian, Ngomong we teu bogoh kituh :'(
Bukti cinta sejati bukan BUNGA atau COKLAT tapi BUKU NIKAH neng... #PagiGaiss 😉
Datang, mere harepan, indit teu pamit, terus kaduhung,dan datang deui, lalu hahampuraan, Lalu mere harepan deui... fb.me/PAc8VMv6
Lain moal boga kabogoh dei, lain cn bisa mohokeun maneh sautuhna. Tapi,urng ker berjuang neangan kabogoh anu maol... fb.me/15PftOEsp
Ceuk bapa nage "lamun bogoh ka anak bapa syaratna 3. 1. Bajuan anu wareteuh 2. Bere tuang sing nepika sebeuh 3.... fb.me/82I74lgNw
Timnas Indonesia bakal di cap sebagai pecundang, karena sudah 5 kali gagal di final..🙅
Invite etang etang namihan baraya
Rarasaan mh aing sakola th di SMA da lain di MILITER...//tapi nah nyah hirup th loba perjuangan..*( ap inikah yg... fb.me/8mNu4f4Yr
Cinta mah soal hati lain fisik nu terus di cari, keur naon geulis lamun murahan, keur naon kasep lamun ukur ngulinkeun perasaan :((
Masih SMA, Status FB Gadis Cantik Ini Sentuh Hati Jutaan Netizen fb.me/7pyw0TLqO
Lapangan gembor ramena alabatan pasar malam euy
Kaluman kieu gusti, maenya kudu ulin ka lapang gemor mh nempo nu kemah kitu, sugan we aya durukeun tendana, meh rame...haha
Bahagia mah sederhana dak :) Tapi karna kesederhanaan eta, bahagia ge bisa leungit ku cara sederhana 😊😊😭😭
Kudu bisa ngajaga cinta nu aya lain perpaling pedah aya nu leuwih hade rupa jeung banda, bertahan dina hiji... fb.me/31h9e0wjn
Kata pepatah "TAK KENAL MAKA TAK SAYANG" tapi sekarang udah kenal lama kok dianya gak sayang-sayang.
Jangan tanya kenapa aku masih sendiri disini. Karna aku disini, nunggu kamu orang bodoh yg nyia2in aku.
Aku yg segini apa adanya ge udah uyuhan..
Orang yg kamu bangga banggakan dulu, akhirnya akan pergi dan meninggalkn mu juga. #SoBijak 😁
Cinta?? Apal ngarana tapi teu apal rasana kumaha. Kur ngarasa peurih anu ditarima, hyang ngarasa bagja tapi iraha atuh irahaa :'(
Iya bener, hidup ga selalu manis. Jadi kalau sekarang lagi terluka, sabar aja. Karena tuhan punya rencana terbaik buat kamu :-)
Teuing rek kumaha mah kahareupna rek ngudag cita cita asa teu optimis, rek ngudag ngudag nu gelo dijalan da asa... fb.me/8s3dStBRb
Wiken? Aing yg jomblo gini bisa apa? Bisa nongkrong sisi jalan nempokeun nu keur bobogohan? Ah nii goakkkk mamah aing pengen cigah batur :')
Keur mh jomblo 😩 kurang piknik deih 😢 Komplit pisan penderitaan th gusti 😭
Hidup itu jngan dibikin susah... Da nu susah mh modol bari salto.. Hok cadu moal kudu bisa moal :(
Terus lamun maraneh malam mingguan, dan aing nu cicing wae di imah bisa apa? Apa aing harus goyang dumang biat... fb.me/QxjVQH2J
Keur tiris kieu mh euy hawu oge bilang "AKU BUTUH KEHANGATAN" gais :')
Najis percaya kana CINTA! Sabab dina cinta moal aya nu SAMPURNA Eusina pasti aya DUSTA anu matak ngeclakeun cai mata, anyiih >_<
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.