Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
Irmadyah KD
577 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Tft๐Ÿ˜˜
Makasih buat kebohongan hari inix_x. Yang bikin semangat walaupun kalahx_x. Lopya๐Ÿ˜˜@AhmadShihab3544
90% orang sukses sangat ahli dalam mengatur emosi saat dilanda stres agar bisa kembali bersikap tenang dan tak keluar kendali. [TalentSmart]
Retweeted by Jun!
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Pacaran yang bener , kalo sama2 egois ga usah pacaran #Nusukkk
Retweeted by Jun!
Inunggg pibesdee. Sorry telat sekali ka ๐Ÿ˜ญ. Missya๏ฟฝ@InungDJDJ
Strong in aja deh ๐Ÿ˜„
Malam minggu kok diagung-agungkan.yg diagungkan itu cuma allah swt!
Retweeted by Jun!
Kalo dia beneran sayang. Dalam keadaan apa pun dia bakalan ngabarin kamu ๐Ÿ˜Š
Being a good person does not depend on your religion, status, race, color, political views or culture. It depends on how you treat others.
Retweeted by Jun!
One day, someone will walk into your life and make you see why it never worked out with anyone else.
Retweeted by Jun!
Sometimes you gotta accept the fact that certain things will never go back to how they used to be.
Retweeted by Jun!
Untuk apa ????
Dia aja ngajarin untuk ngga terbiasa. Yaudahlah. Simple!
Enak ya bisa ngilang gitu aja-,-
Ketika berumur 14 bulan, wajah seorang bayi akan berubah dan perubahan ini akan dibawa sampai dewasa.
Retweeted by Jun!
Berpikir secara berlebihan bisa menyebabkan penuaan dengan cepat pada otak dan mengganggu keadaan mental pada keadaan mendatang.
Retweeted by Jun!
aciye alay:p.lopyalopyalopya ๐Ÿ˜˜@AhmadShihab3544:@IrmadyahKD__ kamu adalah salah satu penyemangat di hidup ku ({})"
@IrmadyahKD_ kamu adalah salah satu penyemangat di hidup ku ({})
Retweeted by Jun!
Ketika mata Anda melihat langit biru lalu beberapa lama akan melihat titik-titik putih aneh melayang, itu adalah sel darah putih Anda.
Retweeted by Jun!
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
I loved you more than i did before
Retweeted by Jun!