Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4.5 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

dhevya

LOL used to mean "lots of love" before the Internet
Retweeted by dhevya
I get jealous, I get mad, I get worried, I get curious. But that's only because I love you so much and I don't wanna lose you.
Retweeted by dhevya
Sometimes you just have to accept that some people can only be in your heart, not in your life.
Retweeted by dhevya
I miss you, but I'm trying not to care. I love you, but I'm trying not to show. I want you, but what can I do when you are not even mine?
Retweeted by dhevya
Karena aku merindukan dia. Maaf, dia itu siapa ya?
Berbicara dengan diri sendiri akan membuat kita lebih cerdas, karena lebih banyak mengenal potensi dan intropeksi diri.
Retweeted by dhevya
A true friend who understands your troubles is far more valuable than a hundred friends who only show up for your smiles.
Retweeted by dhevya
Someone who truly loves you, sees what a mess you can be, how moody you can get, and how hard you can be to handle, but still wants you.
Retweeted by dhevya
Sedang apa dan dimanaa? 🎤
Selamat makan sahur buat dia. Semoga hari ini dia gk kebo. Aamiin :v
Your heart beat changes and mimics the music you listen to. factualfacts.com/music-heartbea…
Retweeted by dhevya
Apa cuma gue yang berpikir kalau jomblo itu sepantaran dengan uji nyali?? :v Hahahahaha #gakjelasbgtyaa :v
Hidup itu cuma sekali. So? Jgn di sia siain buat nungguin seseorang yg tidak layak utk d tunggu yaa xD
Cukup sekian curhatan ala ala kita kali ini.. Cukup gaje kan? What everlah yaa 😅
Mondok itu memang byk bgt cobaannyaa.. Salut banget sama anak pesantren yang tahan dan kuat bertahun" menuntut ilmu disana..
Tapi semuanya Alhamdulillah sudah berakhir dengan lumayan sukses :v #sograteful
Dan masih banyak lagi..
6. Antri di setiap keadaan. Mandi, bak, bab, wudu, jajan, dsb. Bayangin aja kalo lg kebelet -____-
5. Waktu tidur bak durasi satu ekor lagu pop -_- Saking sedikitnya..
4. Tidak boleh bernyanyi. Apa lagi mendengarkan lagu. Tidak akan pernah bisa. Kecuali dilakukan dengan diam" :v hahaha..
3. Nggak bakalan bisa nelpon keluarga atau siapapun kalo lg kangen. Karna gk boleh megang hp 😢
1. Keluar, kemana aja harus pake cadar :v
2. Harus menuruti apapun yang di katakan dan di perintahkan oleh IBU nyai ataupun ustadzah. No matter lah kalo ini..
Menurut gue mondok itu gak enak pake banget. :v
Awalnya gue gk mau. Cuma karna gue juga pengeeeeeeenn bgt hapal al_Qur'an, jadi gw relain kuliah gw d thn ini.. 😢
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.