Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
dewi sandra killick
Love the view... But i love the sound coming from the mosque even more.... Magnetic Makassar πŸ’™
Selamat pagi duniaku.... 😌☺️
"Jika airmataku adalah kunci untuk membuka pintu surga maka izinkanlah aku untuk menangis" #airmatasurga pic.twitter.com/mQfC1I24Nc
"Jika airmata adalah kunciku untuk membuka pintu surga maka izikanlah aku untuk menangis" ...... 😭😭😭😭 #airmatasurga #comingsoon
TRUTH #repost @islamicpostz
'Cinta adalah bunga yang kau biarkan tumbuh'- John Lennon #latepost #spring #centralpark #ny
The two most powerful warriors are patience and time....
Smiles at Times Square! NYC
Setiap perjalan hidup ada kisah. Di setiap kisah ada pelajaran hidup. Di setiap pelajaran hidup kita bisa menemukan makna kehidupan. Come and take this journey with me. Coming soon.... Bismillah.... @CHDSTransTV
Always always always kalo ketemu @ollaramlanaufar bikin ketawaaaaaa....πŸ’—
@michaelcools this one is just COOL! Looking forward to work with u again...
Just had to write this down! Ngga ada kertas jadi kerdus aqua pun jadi... This one is deep! #words #wisdom #noproblemwithproblems 😊
Still on about how "Unicorn and dragon exist". @bertrand1407 & @blessedmelon πŸ™ˆπŸ™‰πŸ™Š
This I know for sure....
Yup!!! Solmed sejadi-jadinya 😊 @shantyparedes #soulmates ???? Yang pasti i got her back.... I may disappear from time to time but i got you!?!? Thanks for todays mail doll! πŸ’œ
Never underestimate the 'power' of a prayer.... πŸ™
He... is light.... She.... is air.... πŸ’›πŸ’™πŸ’œπŸ’šβ€οΈ
Jilbabku bukan jaminan aku masuk ke syurga, tapi setidaknya aku ingin menjadi wanita ahli syurga... Diri ini bukan orang baik, tapi ingin terus menjadi baik, tanpa merasa lebih baik dari orang lain. Berjalan saja wahai diriku... Sesuai dengan aturanNya karena skenario hidupmu sudah diatur oleh Sang
When all else fails.... Laugh it off!!!! If only all photoshoots were like this.... I πŸ’œ it @adisurantha! And such fun with beautiful positive ladies @widimulia, soon to be mrs @andienaisyah and yuna 😊😊😊😊
Eat healthy, Be Happy and Be Thankful.... Got my first meal from @finefoodsjkt. Lunch : chicken teriyaki with vegetables served over couscous Dinner : the ultimate caesar salad Plus infused water.... What's not to love about Monday??? Stop complaining and make ur own change! Begin with YOU!
Another shot i absolutely love by @fotokonser #truecolors @wardahbeauty
He caught me with a smile and putting some lipgloss on.... #backstage #fashionnation pic by @fotokonser (i always love ur candid pics!) (real deal!)
Ta'aruf ituuuuuu gimana sih? Udah sering dengar, udah pernah baca, tapi masih bingung? Katanya pacaran islami gak ada, kudunya ta'aruf. Tapi gimana sih sebenarnya cara ta'aruf? Penasaran? Hayuuuuuu pada datang ke @taklimremaja Insyaa Allah: MINGGU : 19 April 2015 JAM : 9.00- 11.30 wib DI : Musho
πŸŒΈπŸ’πŸŒ·πŸŒΊπŸŒ»πŸŒΉ#truecolors