Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
mii
1,283 followers
Memaksakan diri untuk mengerti meskipun lelah memahami.
Retweeted by mii
Remember that nobody makes it alone. Have a greatful heart and be quick to acknowledge those who help you.
Retweeted by mii
Don't give up on things when you think you can fight for it. It's difficult to wait but it's more difficult to regret
Retweeted by mii
You must start with a positive attitude or you will surely end without one.
Retweeted by mii
It isn't our position but our disposition which makes us happy.
Retweeted by mii
"@BestTextMsgs: That relationship where you can talk all the way from “good morning” to “good night” and never get bored of each other."
"@LovePhrase: No one will ever care like I did, I promise you that."
This GOLD iPhone COULD be yours. RETWEET this Tweet & Follow @lnsaneTweets The winners will be chosen Tonight!! pic.twitter.com/CRplTEMn68
Retweeted by mii
Falling in love is easy, staying in love is a challenge, letting go is hard, and moving on is the hardest.
Retweeted by mii
Sometimes people only change because of how badly they've been hurt.
Retweeted by mii
Gue udah move on, kok! | move on ke mana? | ke masa lalu. | ye, itu gak move on, itu namanya jalan di tempat!
Retweeted by mii
Yaudah, kalau emang dia gak peduli. Lihatlah, Tuhan membuka matamu, bahwa dia tak pantas diperjuangkan lagi.
Retweeted by mii
Aku dan kamu memang belum pernah merasakan jadian, tapi kita seperti punya hubungan dekat, yang sulit dideskripsikan
Retweeted by mii
Apakah perhatianmu yang kuartikan dengan senang hati, hanyalah perhatian yang juga kauberikan untuk orang lain?
Retweeted by mii
Plis, bro, kalo lo gak bisa janjikan masa depan buat dia, maka jangan menutut dan mengatur dia.
Retweeted by mii
Kehilangan membuat malam yang tak terlalu dingin terasa makin dingin.
Retweeted by mii
Kalau kamu takut kehilangan aku, gak gitu caranya! Sikap posesif kamu bikin aku gak nyaman!
Retweeted by mii
Pria yang patut diperjuangkan wanita adalah pria yang tetap menilaimu manis, bahkan dalam penampilan terburukmu.
Retweeted by mii
#Taurus: kalo lo bisa menghadirkan masalah, maka lo juga harus tahu cara "mengusir" masalah itu. Inget, waspada!
Retweeted by mii