Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
デラ。
im hungry af, can i eat you please @Michael5SOS ? :(
im hungry af, can i eat you please @Calum5SOS ? :(
@insomnia_trans yg ikutan reality shownya cuman artis doang min? Pingin ikutan nih
ROWYSO TODAY!! Cant wait their photo to just re-upload in instagram 😹
Gatauk ah betek cok😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿
@aaroncarter i did it :( long time ago :( but you're not :( poor me :')
@Calum5SOS what about in Asia 😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹
5SOS Start's tour today and tonight. no i just feel dissapointed cause they will not come tour in my country af :'3
@Ashton5SOS im not living in a Lisbon or near them :(
Singapore i'm ready next year :*
enggak sabar bulan Januari yeyy :3 yuk nabungnabung cyin
WORLD IM COMING SOON! LET ME BE THE ONE WHO TRAVELING YOU!
@iambeckyg i cant find ur album in my country aaaaaarggh, i should living beside Asia!
@Ashton5SOS can upload it in socmed?
@Luke5SOS im not living in portugal babe please dont tease me af!
@Luke5SOS oh babe what a word <3>3
ibu Obin, sangat terinspirasi dengan kegigihannya dan dengan motonya yg tetap mengutamakan orginal dan kualitas:D #ExpressToImpress @myponds
@myponds ada ibu Obin tadi yahhhh kelewatan dikit #ExpressToImpress di @Metro_TV :'D
@FinaMaulidaaa wkwk sawangane tangan iki cocoke gawe nimbo bangunan koyo arek sipil ya :'D nek sing cilik2 ngene gak tlaten blas :'D
@FinaMaulidaaa hadehhh tortila instan beb wkwkwk, iyosehh ahahaha, ojok no talaaa aaaa semangat wakakakak :p
@FinaMaulidaaa ada yg gampang bebbb walah bikin tortila sama ngonceki apel tipis2 lak gampang se beb :'D
@5SOS sorry i have seen it before in @OfficialFahlo 🙈 and already download it lol
@deradero AWKWARD ALL THE FUCKING TIME!
@Calum5SOS ill buy you new one babe :)
@5SOS_Daily i've seen it before, lol its not really interesting like ash, even i like calum the most :'(
@KampusPsikologi min saya sudah kurus, tapi saya ingin terlihat lebih gemuk sedikit hiks apakah itu juga pengaruh dari orang lain hiks
@5SOS i've been seen your #5SOSPLAYTOKYO part 2! yeyyy! im so glad! im so lucky! im the luckies girl! JK :p @Calum5SOS @Luke5SOS @Ashton5SOS
@agnezmo god bless you bae! miss ya cause never see you again in chart music
dari awal @indiclothingxpo sampe mau berakhir, aku gada temennya buat kesana T.T poor me :'
good morning @Calum5SOS lol i addicted to yaaa, but why i aways get @Luke5SOS :( help me aaaargh. i greeting all the members lol @5SOS :*
@DiaryTaurus hal yg penting itu dreaming, dreaming and the reality, tapi emang kebanyakan ambisinya gede, meski entah terjadi atau tidak :D
Im not feeling lonely, i just miss you already @Calum5SOS 😹😘
I was dreaming of you @Calum5SOS , about cooking u a food, i cook some egg and make u healthier than bfore, n i can see how u like my food😍
Yayaya okedehRT @KamusCewek: Gak usah ngarep, dia peduli juga enggak. 
@INDONESIA_5SOS meet up dalam rangka apa nih min? pengen ngikutan tp besokny uda ultahku jd kliatanny impossible :'D
susah emg kalo cuman jadi "kakak-adik" yg gada tau kalo emang mereka sebatas kakak-adik =))
haha setia. ngomong taek tah :P
haloo bagi yg punya pacar jgn ngarep dia bakalan setia sm km, oke setia sih tp kalo suka godain cewe lain sampe hal yg paling parah sm aja:P
percuma kalo si anu uda punya pacar atau uda putus sekalipun tetep mesranya sama anu yg meski statusnya skali lg cuman "kakak-adik" doang :'
percuma kalo sering ngajak keluar kalo statusnya cuman "kakak-adik" doang :'3