Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
デラ。
im hungry af, can i eat you please @Michael5SOS ? :(
im hungry af, can i eat you please @Calum5SOS ? :(
@insomnia_trans yg ikutan reality shownya cuman artis doang min? Pingin ikutan nih
ROWYSO TODAY!! Cant wait their photo to just re-upload in instagram 😹
Gatauk ah betek cok😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿
@aaroncarter i did it :( long time ago :( but you're not :( poor me :')
@Calum5SOS what about in Asia 😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹
5SOS Start's tour today and tonight. no i just feel dissapointed cause they will not come tour in my country af :'3
@Ashton5SOS im not living in a Lisbon or near them :(
Singapore i'm ready next year :*
enggak sabar bulan Januari yeyy :3 yuk nabungnabung cyin
WORLD IM COMING SOON! LET ME BE THE ONE WHO TRAVELING YOU!
@iambeckyg i cant find ur album in my country aaaaaarggh, i should living beside Asia!
@Ashton5SOS can upload it in socmed?
@Luke5SOS im not living in portugal babe please dont tease me af!
@Luke5SOS oh babe what a word <3>3
ibu Obin, sangat terinspirasi dengan kegigihannya dan dengan motonya yg tetap mengutamakan orginal dan kualitas:D #ExpressToImpress @myponds
@myponds ada ibu Obin tadi yahhhh kelewatan dikit #ExpressToImpress di @Metro_TV :'D
@FinaMaulidaaa wkwk sawangane tangan iki cocoke gawe nimbo bangunan koyo arek sipil ya :'D nek sing cilik2 ngene gak tlaten blas :'D
@FinaMaulidaaa hadehhh tortila instan beb wkwkwk, iyosehh ahahaha, ojok no talaaa aaaa semangat wakakakak :p
@FinaMaulidaaa ada yg gampang bebbb walah bikin tortila sama ngonceki apel tipis2 lak gampang se beb :'D
@5SOS sorry i have seen it before in @OfficialFahlo 🙈 and already download it lol
@deradero AWKWARD ALL THE FUCKING TIME!
@Calum5SOS ill buy you new one babe :)
@5SOS_Daily i've seen it before, lol its not really interesting like ash, even i like calum the most :'(
@KampusPsikologi min saya sudah kurus, tapi saya ingin terlihat lebih gemuk sedikit hiks apakah itu juga pengaruh dari orang lain hiks
@5SOS i've been seen your #5SOSPLAYTOKYO part 2! yeyyy! im so glad! im so lucky! im the luckies girl! JK :p @Calum5SOS @Luke5SOS @Ashton5SOS
@agnezmo god bless you bae! miss ya cause never see you again in chart music
dari awal @indiclothingxpo sampe mau berakhir, aku gada temennya buat kesana T.T poor me :'
good morning @Calum5SOS lol i addicted to yaaa, but why i aways get @Luke5SOS :( help me aaaargh. i greeting all the members lol @5SOS :*
@DiaryTaurus hal yg penting itu dreaming, dreaming and the reality, tapi emang kebanyakan ambisinya gede, meski entah terjadi atau tidak :D
Im not feeling lonely, i just miss you already @Calum5SOS 😹😘
I was dreaming of you @Calum5SOS , about cooking u a food, i cook some egg and make u healthier than bfore, n i can see how u like my food😍
Yayaya okedehRT @KamusCewek: Gak usah ngarep, dia peduli juga enggak. 
@INDONESIA_5SOS meet up dalam rangka apa nih min? pengen ngikutan tp besokny uda ultahku jd kliatanny impossible :'D
susah emg kalo cuman jadi "kakak-adik" yg gada tau kalo emang mereka sebatas kakak-adik =))
haha setia. ngomong taek tah :P
haloo bagi yg punya pacar jgn ngarep dia bakalan setia sm km, oke setia sih tp kalo suka godain cewe lain sampe hal yg paling parah sm aja:P
percuma kalo si anu uda punya pacar atau uda putus sekalipun tetep mesranya sama anu yg meski statusnya skali lg cuman "kakak-adik" doang :'
percuma kalo sering ngajak keluar kalo statusnya cuman "kakak-adik" doang :'3




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue