Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
DENI
339 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Hey apa kabar ? Selamat malam :)
ajari aku mupon dong hehehehehehehehe bangkai.
Retweeted by DENI
Emang nda ade yang berubah :D
hari ini adalah hari dimana kita menentukan jadi apa kita esoknya
oke salemat subuh dan mata harus terlelap
@Denihermawaann aku ngalah, iklas dunie akhirat kau puake original=)) *nokomen!!!!
Retweeted by DENI
What ? *mimisan @Vitrylestary: Denihermawaann «fans nah
Bayern Sudah 50 Laga Tak Terkalahkan de.tk/6Q4Aa9 via @detiksport
Retweeted by DENI
hah jadi kau udah ihklas dunie akhirat jadi puake, yeudahh amiin:p @Vitrylestary: Aku lbh iklas dunia akhirat agk den haha
kan percume juga kalau kau nda jadi puake, udah lah bek aku ihklas bah:p @Vitrylestary: ya allah den prcume gak kau jdi guru puake sl
yaallah aku tau bah kau maok, aku lebih senang kalau kau puake, percume lah kau mendalami ilmu puake selama ini hahaha @Vitrylestary:
aku ni orangny rendah hati nda enak aku kau kan lebih pakarnye di bidang puake, jadi untuk kau pas lahh:p @Vitrylestary: Aku tau kau tu malu
haha iye bek makaseh tapi aku nda bise nerimanye, karne kau yang lebih berhak jadi puake:p @Vitrylestary: Iye den kau puake
dari pada kau puake:p haha @Vitrylestary: Lebay ny gak kate2 tu haha
haha aku kan baik aku ga marah kok buat kamu aja:p @Vitrylestary: Ih ta msh ngamok agk tu, iye ba kau puake nd prlu smpe
ndak'e sape marah, iyebee nda ape bah kalau kau puake nda usah sungkan":p @Vitrylestary: Ngapekeh si deni nih ngamok2, iye be puake tu kau
dalah cukop tau yak kalau kau leluhur puake nda perlu di akui aku dah tau:p dari pada sok rapuh @Vitrylestary: Dala tau be kau puakwk
kau awal mule puake ade:p dari pada mitnah orang. @Vitrylestary: Kau puake nye:p waa ta sesuai nak nanges ape sgale den haha
iye buyut puake:p kau pon :'( @Vitrylestary: Oh yela ini kan bpk ny puake:p waaa pandai2 gak nak mitnah org deni nihh-_-
ta eanak kasi puake, buseet kau tu tinggal di ulu:p @Vitrylestary: Nd enak kasi buaya:p dala kau tu tnggal di kampong jd mane kenal name
ga enak lah pak ustadnya tidur:p ihh bebek bual mane ade namenye siahuy bek kau ni merampot.:D @Vitrylestary: Waa panggel emng panggel haha
panggel pak ustad:p mane ade toko si abun kau nih bual bek @Vitrylestary: Baek kau di telannye:p tak kenal, aku tau ny toko si abun yak hah
baek kau di culiknye, ade dekat ruko si Asui @Vitrylestary: Die tak suke ngagak cwe:p toko buah tu bnyak ye? Nampak bual ny si deni nih wkwk
hmm baek kau di agak'e.ade ntang dekat orang jual buah:p @Vitrylestary: Dala kau tu jelmaan ny susana:p ntang mane nye toko tu?