Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
DENI
339 followers
Hey apa kabar ? Selamat malam :)
ajari aku mupon dong hehehehehehehehe bangkai.
Retweeted by DENI
Emang nda ade yang berubah :D
hari ini adalah hari dimana kita menentukan jadi apa kita esoknya
oke salemat subuh dan mata harus terlelap
@Denihermawaann aku ngalah, iklas dunie akhirat kau puake original=)) *nokomen!!!!
Retweeted by DENI
What ? *mimisan @Vitrylestary: Denihermawaann «fans nah
Bayern Sudah 50 Laga Tak Terkalahkan de.tk/6Q4Aa9 via @detiksport
Retweeted by DENI
hah jadi kau udah ihklas dunie akhirat jadi puake, yeudahh amiin:p @Vitrylestary: Aku lbh iklas dunia akhirat agk den haha
kan percume juga kalau kau nda jadi puake, udah lah bek aku ihklas bah:p @Vitrylestary: ya allah den prcume gak kau jdi guru puake sl
yaallah aku tau bah kau maok, aku lebih senang kalau kau puake, percume lah kau mendalami ilmu puake selama ini hahaha @Vitrylestary:
aku ni orangny rendah hati nda enak aku kau kan lebih pakarnye di bidang puake, jadi untuk kau pas lahh:p @Vitrylestary: Aku tau kau tu malu
haha iye bek makaseh tapi aku nda bise nerimanye, karne kau yang lebih berhak jadi puake:p @Vitrylestary: Iye den kau puake
dari pada kau puake:p haha @Vitrylestary: Lebay ny gak kate2 tu haha
haha aku kan baik aku ga marah kok buat kamu aja:p @Vitrylestary: Ih ta msh ngamok agk tu, iye ba kau puake nd prlu smpe
ndak'e sape marah, iyebee nda ape bah kalau kau puake nda usah sungkan":p @Vitrylestary: Ngapekeh si deni nih ngamok2, iye be puake tu kau
dalah cukop tau yak kalau kau leluhur puake nda perlu di akui aku dah tau:p dari pada sok rapuh @Vitrylestary: Dala tau be kau puakwk
kau awal mule puake ade:p dari pada mitnah orang. @Vitrylestary: Kau puake nye:p waa ta sesuai nak nanges ape sgale den haha
iye buyut puake:p kau pon :'( @Vitrylestary: Oh yela ini kan bpk ny puake:p waaa pandai2 gak nak mitnah org deni nihh-_-
ta eanak kasi puake, buseet kau tu tinggal di ulu:p @Vitrylestary: Nd enak kasi buaya:p dala kau tu tnggal di kampong jd mane kenal name
ga enak lah pak ustadnya tidur:p ihh bebek bual mane ade namenye siahuy bek kau ni merampot.:D @Vitrylestary: Waa panggel emng panggel haha
panggel pak ustad:p mane ade toko si abun kau nih bual bek @Vitrylestary: Baek kau di telannye:p tak kenal, aku tau ny toko si abun yak hah
baek kau di culiknye, ade dekat ruko si Asui @Vitrylestary: Die tak suke ngagak cwe:p toko buah tu bnyak ye? Nampak bual ny si deni nih wkwk
hmm baek kau di agak'e.ade ntang dekat orang jual buah:p @Vitrylestary: Dala kau tu jelmaan ny susana:p ntang mane nye toko tu?