Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
Della
530 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Today stats: One follower, No unfollowers and followed 2 people via uapp.ly
Udah jihan “@jihaaanr11: @dellaafadhillah follback della”
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: 2 followers, No unfollowers via uapp.ly
Assalamualaikum Beijing🙏 (with Ann and Nianda at 21 Cineplex MegaMall Bengkulu) [pic] —path.com/p/qY2fR7
Ranah minang (with Tito and Family at Rumah Adat Baanjuang) [pic] — path.com/p/5g29q
With Tito and Family at Objek Wisata Taman Panorama Lobang Jepang Ngarai Sianok bukittinggi — path.com/p/2zxjYS
Ranah minang (with Tito and Family at Rumah Adat Baanjuang) [pic] — path.com/p/22oigB
Today stats: 2 followers, No unfollowers via uapp.ly
👪 (with Tito at Jam Gadang) —path.com/p/2YUPlRO
At Air Terjun Lembah Anai [pic] — path.com/p/2O33PK
With Tito and Family at Sumatra Barat — path.com/p/2jZqqt
💞💑 ♫ Dekat Di Hati by Ran path.com/p/43WLbY5R
Today stats: No new followers, One unfollower and followed one person via uapp.ly
😘❤️🌹 (with Anggun at Dine & Chat BIM) path.com/p/28Pvfv2A
Liburan tapi kok membosankan ya? (at Pangsit Pak Eko) — path.com/p/VZded
Ngga beb,itu audi yg satu lg bkn abg audi tantra beb “@alya_amalia27: @dellaafadhillah lah ikutt beb , ini dia masuk quarter lwn altaf kok”
Abg audi ga ikut beb,iya beb ga seru banget😔 @alya_amalia277:@dellaafadhillahh bg audi ikut tp ya beb ? Yaahh guruny pelit bener sih ah , ga
Ngga boleh beb,kmrn udh minta izin buat ikut fiks tpi ga blh beb “@alya_amalia27: @dellaafadhillah iyaaa beb , iyaa bener beb ,blgin mnta wk
Kmrn della tanding tennis ni “@anggreinicho: Kenapo dell? Ulangan susulan? Hahaha XD"@dellaafadhillah: Semua pada liburan dan saya sekolah😔
Ikut fiks ya?huh enaknya coba aja ga ulangan kita ketemu beb “@alya_amalia27: @dellaafadhillah boleh-bolehh beb , tapiii aku besok
Ayokk kesini beb hahaha “@alya_amalia27: @dellaafadhillah hahah boleh-bolehh beb:p”
Haha sini2 ntar semua jwban diisi bola tennis sama kita “@alya_amalia27: @dellaafadhillah oh km blm ulangan susulan beb ? Gpp beb nnt aku ba
Kemana beb?kan lg mau ulangan susulan😭 @alya_amalia277:@dellaafadhillahh oiyaa ,kesini aja beb temenin akuu”
Bukan bolos ah,tapi meliburkan diri hahaha “@ntanggraini: Mko ny jgn galak bolos RT @dellaafadhillah: Semua pada liburan dan saya sekolah😔😭”