Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome

Chavya

919 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Selamat kepada Universitas Diponegoro (skor 5,989.00) di peringkat 45 #UIGreenMetric | @univ_diponegoro
Retweeted by Chavya
Happy 76th Birthday Sir John Hurt! He portrayed Mr. Garrick Ollivander, considered the best wandmaker in the world!
Retweeted by Chavya
"Orang berhasil itu enggak susah hidupnya. Nggak pinter, ya belajar. Nggak kaya, ya kerja. Gampang kan?"
Retweeted by Chavya
#Taurus tau bagaimana caranya memberikan kenyaman kepada orang-orang yang mereka sayang
Retweeted by Chavya
Lomba ClassMeeting 2015 : 1. FUTSAL PUTRA & PUTRI 2. PES 2013 3. CERDAS CERMAT 4. CATUR
Retweeted by Chavya
Selamat buat yang sudah lolos mulai dari Tahap 1 sampai Tahap 3!! Sukses terus ya semoga bisa menjalankan amanah dengan baik, Amiin :)
Retweeted by Chavya
Tempat dimana orang-orang bisa bahagia, disitu aku menemukan kebahagiaan @NouraBooks #KukisNoura
Yes I am crazy, because being normal is too boring for me.
Retweeted by Chavya
Wah yule ball 2015 :v
ATTENTION POTTERHEADS! #TwitterYuleBall2015 will take place on Saturday 19th December! Spread the magic!
Retweeted by Chavya
Everyone comes into your life for a reason; some good, some bad. They shape, form and break us. But in the end make us who we are.
Retweeted by Chavya
Some nights I lay in bed and think about the things I wish I could say to you.
Retweeted by Chavya
A #Taurus can be thought of as mean but is often just misunderstood.
Retweeted by Chavya
Terus dibuat tabel manajemen waktu. Selalu usahakan untuk tdk memikirkan pekerjaan lain ketika kita ngerjain kerjaan utama. So trouble.
Retweeted by Chavya
3. Etc. is not to be used for people. For people, we use "et al." #GrammarTrivia
Retweeted by Chavya
Skuat Barça: 13.Bravo 3.Piqué 4.Rakitic 5.Sergio 9.Suárez 11.Neymar 14.Mascherano 17.Munir 18.Jordi Alba 20.S.Roberto 24.Mathieu #FCBLive
Retweeted by Chavya
My favorite part of the day is when I get to lay in my bed.
Retweeted by Chavya
#Taurus itu kreatif dan imaginatif. mereka gak pernah copas/menjiplak karya orang!!! goo.gl/i5k62C
Retweeted by Chavya
sedikit kenang kenangan Excamp tahun ini ;)
Retweeted by Chavya
Allah has already written every page of your life. Don't get stuck on a chapter!
Retweeted by Chavya
"@Tweetnesian: Ibu kamu sering ngomel kalo kamarmu berantakan ? :))"wih tiap hari wkwk
Kalo ngerokok jgn sambil naik motor dong mz. Kena mata yg lain abunya klz
Anak-anak yang menatap layar ponsel sepanjang hari bisa rabun saat mereka dewasa. [Ahli penyakit mata di Luton and Dunstable Univ. Hospital]
Retweeted by Chavya
Mendikbud @aniesbaswedan:jangan paksa anak membaca buku yg tdk disukai tp biarkan mereka memilih buku yg disukai agar membaca jadi kebiasaan
Retweeted by Chavya
"@sanny_dewi: Where are you? I miss you so bad."Aku ga kemana2 kookk :")
Coba aja hadiahnya mentahan, pasti dipake. Lah ini tiket. Hm--"
Semangat ya kalian semua utk dakwahnya ✊✊✊
Happy ied mubarak semuaaa :D. Mimin dan keluarga besar Pengurus Osis meminta maaf jika banyak salah ya. Minal aidzin walfaidzin semua
Retweeted by Chavya
Yah hugo di dubbing;(
"Be strong", easy to say, hard to do.
Retweeted by Chavya
@IndoHarryPotter Mr. Olivander mungkin juga kebanjiran. Siswa Hogwarts pada dapet THR dari ortu sama sodara kan haha
Retweeted by Chavya
"@sanny_dewi: Ini orang-orang kenapa pada nanyain kaki dewi?-_-"DEWIIII KAKI LU KENAPA??:(
Maksudnya keiket bkn keinget--"
Realitanya gini kalo ngajak yumen 💦💦17x
"@Tweetnesian: Waktu MOS dulu, kamu pernah disuruh buat surat cinta ?"JADI INGET SURATNYA RANTI WAHAHAHA
#Taurus itu sebenernya tipe orang yang peduli, cuma mereka malu aja buat nunjukinnya :)
Retweeted by Chavya
 




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue
Hi, this page is for Chavya
Are you looking for their Twitter page? Or would you like to view all their updates here?