Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
AhlaksızYazar
973 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Terinle kutsa tenimi.
Neresinden bakarsan bak bacak arasındasın hayatın. Kafanı kaldırdığında gördüğün şey hep aynı.
Asıl ahlaksızlar, ahlaklarını genital bölgelerine sıkıştıran ve başkalarınınkini de orda arayanlardır.
...Sonra öyle bir zaman geliyor ki terk ettiğin herkes için birilerini kaybetmeye başlıyorsun.
Sokakta mendil satarken soğuktan ağlayan bi çock gördüm ve düşündüm de o çocuğu bile ısıtamayan bi tanrının cehennemi pek sıcak olmasa gerek
Umutsuz ve tatmin edici olmayan dar hayatlarınız, kullanıldıktan sonra kutusuna geri koyulan sönmüş kibritler gibi…
Hüzün hep var, ama kin yok.
Tanrıyı kutsal kitaplara değil, sokak çocuklarına ve fahişelere sorun.
Öyle hesap kitap yapmadan, hayatla rastgele sevişen kadınlara tapılır.
#TalhaIçinIlikAriyoruz Bir bebeğin ölmesi tanrının umurunda değil. Bu yüzden dua etmekten fazlasını yap.
Sonumu hiç merak etmediğim halde yaşıyorum, işte bu gördüğüm en muazzam çelişki.
Kendi yolunda yalnızlık tanrı olmaya benziyor.
If i had a heart i could love you, If i had a voice i would sing... youtu.be/EBAzlNJonO8
Sırf toplum istiyor diye öyle düşünmek zorunda bırakıldığımız her şeye ''Ahlak'' diyoruz.
Adam twitter da isminin başına ''Sir'' yazmış. Sen tapınak şövalyesi misin arkadaşım kutsal kaseyi mi koruyosun nedir yani?
Ve bz tabuları yıkamıyoruz. Aldığmz nefes her gün aynı, yaşadığımız hayat her gün aynı hiçbr farklılğa izn vermyor eksiklerimzn tümleyenleri
Hayatlarınızı daha güzel hale getirmek için çabalamayı bırakın. Bok parçalarını gök kuşağı renklerine boyamak hiç bi işe yaramaz.
Kalabalklar içnde bir insan nedir ki? Ya o kalabalklar bir kral içn? O kral bir tanrı içn ne? Ve tanrı nedr ki hiçbr şeye inancı olmayn içn?
Kiralk bir odaya ihtiyacm var. Oda kirasnı bölüşeck bir de kadna. Saçnı kendi kesen, makyaj yapmasnı beceremyn ve cinsiyeti olmayn bir kadna
Sadece çıldırmak için yaşıyorum. Aklımı kaçırdığım gün özgürleşeceğim ve buna engel olabilecek bir Tanrı ile tanıştığımı anımsamıyorum.
Bazen sadece striptiz direği olmak istersin...
Kusura bakmayın ama, söylediğinizle yaptığınız birbirini tutmuyor. Ya da bakın lan kusura, bana ne? Samimiyetinize sıçayım.
Köy düğününde havaya ateş ederken gelini vuran damat gibi hissediyorum amk.
Ben imam olsam cuma günü camiyi kapatıp "Cumaya gittim gelicem." yazısı asarak cemaate troll atarım.
Bazı burçların özelliklerinde yavşak, karaktersiz, piçin önde gideni gibi şeyler yazmalı bence böylesi daha inandırıcı olur.
Bence Tanrı sevişmeyi bilmiyor. Eğer bilseydi kendine oyuncak bebekler yerine bi Tanrıça yaratırdı.
#ÖlmedenÖnceMutlaka Sevişin. Çünkü cehennemde huri yok.
Bu yeni yıl muhabbeti sıfır gişe yapan bi filme devam filmi çekmek gibi amk.
Her sabah yeni bir güne uyanıp daha kaliteli ölmek için kıçımızı yırtıyoruz -.-
İnsanın özgürlüğü kurtarılacaksa tanrı ölmek zorundadır.
Yapmak istemediğiniz işlerde, para karşılığı çalıştığınız bu dünyada hepiniz fahişesiniz.
İbadet ve sex arasına sıkışmış kısa bi zaman dilimini hayat diye iteliyorlar bize, kanmayın. Ara sıra aşık da olunur, ateist de.
Lan ikinci olan sperme de ayıp oldu valla. Bi halt edecekmişiz gibi yardıra yardıra koştuk yaşadığımız hayata bak. Bileydim buyur geç derdim
Tanrıları mutlu etmek için değil, insanları mutlu etmek için bişeyler yapın.
Pick the greatest threat to islam's image. pic.twitter.com/UpIFKbBnL6
Hayalinizdeki cennet için dünyanızı cehenneme çevirmeyin.
En değersiz şey için bedellerin en büyüğünü öderler... pic.twitter.com/cXlBhlh9Sz
Bir çocuğun bir kişi tarafından tecavüze uğramasını engelleyecek gücüm olsaydı,engellerdim. İşte benimle,senin tanrın arasındaki fark bu.
Öldüğümde yıkayarak temizleyemezsiniz bedenimi kor ateşler içinde yakmanız lazım.
Ordan sonra çok iyi şeyler olmadı zaten :D @kanekaaa @hard_architect @metincarpar
Tanrı ya geceleri ya da beni yaratmak konusunda bir seçim yapmalıydı.
Size bakıyorum ve nesneler görüyorum. Benliği olmayan, cansız, içi boş nesneler.
Sesleriniz kulağımda çürüyor.
Bir kadını sokak ortasında dövebilir hatta öldürebilirsin. Ama öpersen toplum buna tepki gösterir. Çünkü biz değerleri olan bir toplumuz(!)
Bu gece yalnızlık daha bi koyu.