Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
RAsmadd A.S
1,054 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
tangi turu ndase mumet, untung sing mumet mung separo, dadi sing separo esih bisa nggo mikir koe
Retweeted by RAsmadd A.S
melasi alarm ya, serba salah ngadepi menungsa, digugah jengkel, ora digugah apamaning
Retweeted by RAsmadd A.S
ora ngarep2 kado apa2 nang hari valentine, koe nresnani nyong unggal dina, kuwe wis dadi kado terindah nggo nyong
Retweeted by RAsmadd A.S
Aku bertahan sampai sekarang karna memang tulus sayang sama kamu :')
Retweeted by RAsmadd A.S
Percoyo aku, kuatno atimu Cah ayu.. entenono tekaku :)
satu yg harus perlu kamu tau, api cintaku padamu tak pernah padam ! :)
rt tweet sing pas karo atine, karo ndonga moga2 si kae maca, hehe ngaku baelah
Retweeted by RAsmadd A.S
kopettttt :D @ali_rizaldy : Penampilan dan karakter yang baik (y)
sabar ajalah, mau marah juga percuma :')
Retweeted by RAsmadd A.S
pacaran kuwe kemungkinane ana 2, bakal dadi manten apa dadi mantan
Retweeted by RAsmadd A.S
medang jahe nang pasar kroya, mung karo koe nyong bisa ngrasakna bahagia #ParikanAsik
Retweeted by RAsmadd A.S
dina senen tanggal rongpuluh, mung wong keren sing ora tau ngeluh #ParikanAsik
Retweeted by RAsmadd A.S
"@NgapakAsik_ mung wong keren tok sing dina minggu yahwene wis tangi"
"@NgapakAsik_ tanggal nembelas dinane kemis, sabar lan ikhlas mesti bakal berbuah manis #ParikanAsik"
kalo udah kehilangan, baru deh nanti nyesel.
Retweeted by RAsmadd A.S
"@TwitNyolot MENJAGA KEHORMATAN ITU PENTING, JADI JANGAN DIUMBAR-UMBAR."
"@radityadikans Cinta itu butuh dipahami dan dimengerti.. Itu udah Paket Komplit!"
"@NgapakAsik_ kepengin sih melu indonesian idol, tapi suaraku ala, mung merdu pas nyebut jenengmu #eaaa"
"@NgapakAsik_ sesibuk apa bae, nek pancen sayang mesti gelem ngluangna wektu nggo perhatian mrg pcre, nek pancen sayang tapi "
"@radityadikans Memiliki sesuatu itu menyenangkan, tapi jangan merayakan kesenangan itu dengan memamerkannya."
hakim: koe ora isin wis ping 3 mrg pengadilan?? | maling: ora pak, deneng p. hakim, unggal dina mrg pengadilan | :|
Retweeted by RAsmadd A.S
"@NgapakAsik_ tanggal pitu dinane selasa, moga-moga dewek bisa bersatu, tekan akhir masa" #ParikanAsik
"@NgapakAsik_ nek kepengin banget ana sing ngucapna selamat pagi/siang/malem, gampang, gari maring alfamart bae"
" @NgapakAsik_ meneng kuwe emas. kenangapa cah wadon crewet? soale cah wadon udu emas, tapi embak "
" @NgapakAsik_ sing pacaran moga-moga kisahe ora kaya glenn fredly ya, berakhir di januari "
"@NgapakAsik_ : jenengmu sapa? | ningsih pak | lengkape? | ningsihtasiun balapan kota solo sing dadi kenangan pak | ... "
"@NgapakAsik_ : taun olih berganti, tapi jenengmu nang atiku ora bakal tergantikan, tekan kapan bae :)"
"@NgapakAsik_: moga2 apa sing wis dewek alami nang taun 2013 bisa dadi bekal nggo melangkah nang taun 2014 :)"
cah wadon sing lagi ngrajang bumbu nggo masak kuwe sexy
Retweeted by RAsmadd A.S
nyong cakep banget sih ora, nek tresna koe banget iya
Retweeted by RAsmadd A.S
kangenku karo koe tulus, ora mung modus
Retweeted by RAsmadd A.S
aku cuma takut semuanya berubah, aku takut kita saling menjauh dan aku kehilangan kamu :'(
Retweeted by RAsmadd A.S
cah wadon kuwe udu bal sing bisa nggo dolanan sekarepmu, cah wadon kuwe kaya gawang, kudu dijaga
Retweeted by RAsmadd A.S
mas, bumi karo matahari sih gedhe ndi? | lewih gedhe tresnaku karo koe dek | ihhh *jiwit*
Retweeted by RAsmadd A.S
senajan sibuk, nek sayang temenan mesti tetep ngluangna wektu nggo aweh perhatian mrg pcre, nek sayang temenan tapi
Retweeted by RAsmadd A.S
tanggale pancen cantik, tapi mung sedina tok. ora kaya koe, unggal dina cantik :)
Retweeted by RAsmadd A.S
Bapak Anwar orang Melayu, Dipanggil datuk karena gelarnya. Bunga mawar bisa layu, Tapi cintaku tuk selamanya ˘⌣˘)˘⌣˘ c)
Retweeted by RAsmadd A.S
Dari Lebak Bulus ke Kalibata, Ke Gunung Putri Pondok Jati. Semoga cinta tulus kita, Kian terpatri di dalam hati ˘⌣˘)˘⌣˘ c)
Retweeted by RAsmadd A.S
Kamu yang membuat hidupku menjadi lebih indah. Makasih kamu :)
Retweeted by RAsmadd A.S
bete dan capek juga kali kalo dicuekin melulu kaya gini, aku juga pengen diperhatiin sama kamu :'(
Retweeted by RAsmadd A.S
udu tanggal cantik sing gawe moment dadi indah, tapi moment indah sing gawe tanggal dadi cantik
Retweeted by RAsmadd A.S
Hidup sesungguhnya adalah potongan-potongan antara perpindahan satu dengan lainnya. Kita hidup diantaranya.
Retweeted by RAsmadd A.S
kamu itu satu-satunya penyebab aku tersenyum. ♥️
Retweeted by RAsmadd A.S
Nikmati sekarang dan pertahankan apa yang udah kamuu punya. jangan nunggu sesuatu itu pergi, baru deh nyesel.
Retweeted by RAsmadd A.S
nek urung bisa gawe wong tua bahagia, seora-orane aja gawe wong tua sedih
Retweeted by RAsmadd A.S