Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

ʙᴇL

Level Najib Razak ni kalau dia jalan terlanggar tiang lepastu masuk mahkamah, mesti tiang tu yg bersalah.
Retweeted by ʙᴇL
" Weh dia kutuk kau apahal kau tak balas ? " Aku ada life . Tak ada masa nak layan . Dia penat nanti diam lah tu . Waste my time 🌸
Retweeted by ʙᴇL
masih ingat?? mesti ade yang main tipu dulu2. xbace pun, tapi kat dalam buku nilam kan main tulis tajuk buku. haha
Retweeted by ʙᴇL
Eh! Rm400 aku dpt smlm tu bkn br1m ke?? 😄�twitter.com/bharianmy/stat…6V
People come and go, but life is simply about seeing who cares enough to stay.
Retweeted by ʙᴇL
Makin beremosi pulak aku sekarang. Faktor usia maybe. 🤔
This is how Asian families react to an awkward kissing scene on T.V 😂B
Retweeted by ʙᴇL
Malam ini kita punyaa 😎
Do you miss someone? Yes, I do . I miss myself.
Retweeted by ʙᴇL
She's beautiful but why so garang?! 😖instagram.com/p/BAuaGIdrHdW/N
Shahrukh Khan's son Aryan Khan
Retweeted by ʙᴇL
Ala kimK nye salah date! Nak kira takde rezeki ke mcm mana ni 😫
Kau sendiri yang buat diri kau serabut. #nakbebel
Retweeted by ʙᴇL
Perempuan kalau marah, mesti akan berakhir dengan satu tangisan. Kalau kamu tak tahu nak memahami dia, cukup lah kamu menghargai dia.
Retweeted by ʙᴇL
yeay nak cari kerja baru 📢
 
Twiends uses the Instagram™ & Twitter™ API's, displays their logo's & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain their property.