Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
BEL
582 followers
Share this on Twitter “Just stumbled across this cool page for BEL”
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Last day of free seat!
Makin bosan pulak dgn twitter nih -.-
Asap mangiiiii!!
Nah!three of us!..hashtag throwback! ๐Ÿ™Œ๐Ÿ˜šinstagram.com/p/vDfLIcrHTF/Jws
Ulser ni carik pasal!
Menyentap saja kerja kakak harini..wakaka
Jumpa kawan baru, lupa yang lama..hmm hidup tak selalunya indah 'kawan'..takpe lagi kalau lupa, tapi jgn tunjuk lagak.
Lambatnya esok..pokai level seratus enam puluh lapan juta ha! T.T
Mcm x percaya tgk video puting beliung kat pandamaran tu..aduh menakutkan >.<
Wahai sang hujan!mohon berenti sekejap..aku mau pulang ni..uwaaa T.T
Kau ingat 16 jam tu ibarat 6 jam??penat org x pikir..kepala utoh!
Nie twitter lah mak incik..bukan fb. Wakaka kbye! ๐Ÿ˜๐Ÿ™ˆ
Alahaii lambatnya gaji.. -.-
Start everyday with new hope and leave bad memories behind ๐Ÿ˜†instagram.com/p/uH-jitrHV4/8
Tiket event dah lepas..now setelkan flight n hotel..wuu holiday!
Tiap hari buat kira2 -.-
Sejak bila pulak aku berzodiakkan cancer??eh!
Mirror mirror, who's the _____ girl in the world...๐Ÿ˜ช๏ฟฝinstagram.com/p/uDqJ_srHWi/KX
Lepaks with gegadis @ShishaKaplaBana ! Disini asap itu seni..tp kami tak berapa seni..hisap dan hembus sajolahh! Lulz >.<
Behind my smile is a hurting heart..behind my laugh I'm falling apart..look closely at me and you will see the person I am...isn't me
Dah pandai bom2 dah sekarang..amboi!
People will judge by your actions, not your intentions.
Bosan tahap ape dah ni ha -.-
Morningggggg!
September dah pergi jauh2..lega rasanyaa..phew!
Hai cik kakak keding!happy birthday! May God bless yiuu..nak adiah tak nak adiah tak?? Haritu kata nak meet bila???... -.- @YayaNorhan
Thanks for last night elynn_alin n lil sista!..terharu dan gembira rasanya walaupon sedih Encik Orangeโ€ฆ instagram.com/p/s1wlverHT1/
Penat penat penat letih letih sangat sangat -.-"
Hati tak kebal, fikiran bersepah, emosi bercelaru, jiwa melayang..inilah september aku saban tahun.
Dunia penuh pancaroba
Mana nak pergi ni mana??
Cinema with lova..:)
Ni malaysia ke bangladesh? Dari td bangla je lalu lalang kat maluri ni..seram panas pulok aihh >.<
Bulan mengumpul duit. Rambut pon tak mampu nak potong so biarkan dia panjang selagi boleh. Teringinโ€ฆ instagram.com/p/sKP5q2rHVV/
Lupakan jela diet untuk hari ini ye. ๐Ÿ˜ฑ๏ฟฝ#potluckcinstagram.com/p/sJRScOLHX0/xH
Hari hari makan kerepek, ada orang dah mula merepek..zZzZ
Ada orang puji kau lah bell.. Harus kau kembang sbb berkawan dgn aku :p
Retweeted by BEL
Haha penuh dgn kata2 manis hari ini ya,dah boleh amek title kacak tu sikit dah. Siapakah yg handsome sgt puji iols tu?mohon say hye..mmm
Hollywood sangat tau jalan2 separuh bogel kat ipoh tu -.-"
Hahaha manis ayat semanis taik lalat mu si kacak.. We will meet untill I dpt title kacak tue jugak.. Hahaha
Retweeted by BEL
Pehh dia sentuh pasai ketinggian plak..tau la ketinggian dia kalah stewardess.. Kacak pulak tue..
Retweeted by BEL
Kacak tu taklah sekacak mana..tp kalau title comel tu mmg dialah yg pegang..dulu selalu bmanja2,skrg nk jmp pon susahh ~.~
Bie bie..kalau dia dah memuji mmg taktau nak habaq cmna dah punya tinggi pujian dia..kalah ketinggian dia yg comel tu