Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
Bell
577 followers
Bodycombat! <3
Continue buat kerja ;D
So mlm ni duduk rumah baca novel yg cekontan bagi..nanti boleh cerita synopsis cerita tu kat dye dgn penuh semangat!haha
Dulu tak tido sampai ke pagi pon mata stabil lg,sekarang pukul 12 mlm je tkebil2 lah mata nie mintak tido.. -.-
Dulu lain..sekarang lain..
Kalau dah sakit semua benda malas nak buat! ~.~
Jarak antara pukul 6 ke pukul 9 tu macam lama je -.-
Nak ot ke taknak nak ot ke taknak.. #delimaohdilema
Sabtu and ahad cuti,no more half day for sat..but only for 2 months..! *cengkerik
Al-fatihah and RIP to #MH370 passengers and crews.. Salam takziah.. instagram.com/p/l83c5CLHUZ/
Rock the house!
Im the one who's gonna die when its time for me to die..so let me live my life the way I want to..… instagram.com/p/l6TObVrHVQ/
Kan dah kena tipu..*tingtong @AlinCookies
Semangatnye dye..sumpah lawak!bab event laju je..HAHA
Mcm aku taktahu beza nasihat dgn mengutuk..dah membuak2 sgt eh hasad dengki kau?..ohh pleasee ~~
When u judge another,you do not define them..you define yourself :)
Kesian org tu demam..cepat sembuh ye!@AlinCookies
Buka minda kasi luas..tu tak berapa nak luas tu *krikk krikk
Our thoughts and prayers go out to the families of Malaysia Airlines flight 370.
Retweeted by Bell
Sorry Malaysian music fans. Ada la hikmahnya tu. Here's the set list the Palauans and I had prepared… instagram.com/p/lkM16DOjKt/
Retweeted by Bell
Dia buat drug tu mcm gula2..xpasai2 mati kat sana -.-"
Very special moment in Kuala Lumpur! 35,000 people praying together for #MH370 #PrayForMH370 #ASOT650MY pic.twitter.com/EvDC2DLSQy
Retweeted by Bell
Hujan mula turun..hope dapat kurangkan jerebu yang makin truk ni
Nak pecah perut gelak tgk video bomoh tu..korang mmg boleh masuk maharaja lawak okey,tkenang2 pulak dlm kpala aku ni -.-"