Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
Daamaaris
667 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Mengampuni tdk akan membuat kita rugi, karna dgn mengampuni kita dapat menjadi orang yg diampuni Tuhan Yesus.
Retweeted by Daamaaris
Playmusic Teman Hidup♪ by @tulusm
Today stats: No new followers, 2 unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Jangan meminta Tuhan menuntun langkah kamu, jika kamu tdk mau menggerakkan kakimu.
Retweeted by Daamaaris
Today stats: 2 followers, No unfollowers via uapp.ly
yang namanya sayang pasti bener bener dijaga, gak akan dilepas gitu aja :)
Retweeted by Daamaaris
Nek suwe raketemu , sg wedok pulkam ndng temu kangen ndezz haha 😂 😂
Ngempet rosoloro nang pulungati iki 😭 😢 😂 😭
Cemburu sih, tapi diemin aja deh. Kalo dia sayang, pasti bisa kok ngejaga perasaan gue:)
Retweeted by Daamaaris
Orang yg pernah nangisin lo itu jangan diraguin lagi, karena dia emg bener2 sayang sm lo. Bodoh kalo lo sia2in. Bukan lebay, tapi langka!:)
Retweeted by Daamaaris
Suerkangenbingitzz
Today stats: 2 followers, One unfollower and followed one person via uapp.ly
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
manusia yang merencankan tapi Tuhan Yesus lah yang berkehendak :) *serahkan masalahmu padaNya @Joesafatandre
Today stats: No new followers, 3 unfollowers via uapp.ly
Today stats: 2 followers, No unfollowers via uapp.ly
Ini belum saatnya .. tapi besok Aku!!! Harus itu!!! harus!!!
The worst feeling is pretending you don't care about something, when really it's all you seem to think about.
Retweeted by Daamaaris
Selalu ada jalan untuk membahagiakan orang tua. Berilah suatu prestasi untuk mereka. Fightt!!
Retweeted by Daamaaris