Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Siti Nurhaliza

Silalah follow IG @ariani.sitinurhaliza (Dikju) bagi daerah jengka & temerloh ,Pahang.. Bagi mendapatkan koleksi Shawl terkini #arianiXsitinurhaliza ye..πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ‘πŸ‘
  4h
Lama tak rakam suara utk lagu Raya..Tahun ni saya bergabung dengan Dato Suhaimi (Pak Ngah) untuk lagu 'Hari Kemenangan ' lirik Abg Siso .. Harap anda suka ye..
  6h
My turn πŸ™πŸ™Semoga semuanya berjalan lancar..Nantikan koleksi raya dari #CreacionsesuciLebaran πŸ’πŸŒΈπŸŒ·πŸŒΉπŸŒΎπŸπŸŒΌ @creacionbysitinurhaliza
tqsm wawa sempat rakam video ni..πŸŒΉπŸŒΉπŸ’πŸ˜˜ peminat lagu 'wanita' Enjoy!! πŸ‘πŸ‘#Repost @mademoiselle.juillet with @repostapp. ・・・ Suara merdu penyanyi nombor 1 Malaysia πŸ‡²πŸ‡Ύ @ctdk 😊
segak sungguh laa..suami sapa la nie😘😘😘 baru selesai photoshoot & nak salin baju sempat saya paksa Dk posing duluπŸ˜…πŸ˜…Bukan selalu dapat tgk dia dgn uniform pegawai tentera kehormat ni..( maklumla saya dulu bercita cita nak jadi pegawai Polis) ..DK layankan aje lah...Tabik Hormat!! πŸ‘πŸ»
Alhamdullillah.. ramai yang mula menjadi stokis ArianiXsitinurhaliza termasukla kakak ipar saya di Kuantan ..Semoga bisnis ini dapat membantu ramai kaum wanita menambah pendapatan mereka ..πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ» cepat2 follow IG πŸ‘‰ye...#Repost @isma_arianixsitinurhaliza with @repostapp. ・・・ Tudung2 ARIANI X-SITI
Alhamdullillah..kali ini Ariani tampilkan koleksi Telekung solat & umrah ArianiXSitiNurhaliza ..ada pelbagai pilihan warna, fabrik dan design ..nantikan ye #arianilebaran2016
Dah lama saya tak nyanyikan lagu 'Wanita' dari album hadiah daripada hati...Untuk #arianilebaran2016 saya sampaikan ..penghargaan buat wanita wanita Ariani πŸ’‹πŸ’‹πŸŒΉπŸ‘πŸ‘ ・・・ πŸ˜˜πŸ˜πŸ’‹β€οΈ@ctdk #RaffieyNasir #Repost @ayangkamell with @repostapp. ・・・ @ctdk #arianilebaran2016 #fashionshow dress @raffieynasir
#latepost #arianilebaran2016 my beautiful dress by @raffieynasir instant shawl majestic @arianistockisthq pic by Datin Sabariah πŸ’‹πŸ’‹tqsm
Congratulations Ariani #arianilebaran2016 .. #proud #sitinurhalizaxariani
im ready for #arianilebaran2016 πŸ‘πŸ‘πŸ‘ tqsm @epie_temerloh
tqsm @raffieynasir untuk dress merah menyala nieπŸ’‹πŸ’‹πŸŒΉβ€οΈπŸ’„
πŸ˜…πŸ˜…πŸ’ͺ
😁😁😁#Repost @abuhanapiah with @repostapp. ・・・ Jgn nakal nakal
kisah malam tadi..rakaman program raya...Bila zizang dah bermadah....#Repost @zizanrazak869 with @repostapp. ・・・ Walau ku naik rakit impian aku masjid.. Ku ingin cari teman bukan intan berlian.. Biarlah berpandukan Rasul Tuhan dan Quran.. πŸ’™πŸ’™πŸ’™
kacang podeh...memang sodap! yang bueknyo orghang nogoghe lak tu..sapo nakk, contact copek copek..😁😁 ( jgn magrah den kalo salah).. #kacangpodehciliapi @almarwakitchen
Alhamdullillah..terima kasih peminat yg beri saya puding di raja tadi di Kuantan ..sedakk sangat weii!!πŸ˜…πŸ˜…πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ» @mai.mohamud
Wahhh! boleh pakai santai dan di bulan Ramadhan nanti πŸ’‹β€οΈβ€οΈβ€οΈπŸ‘πŸ» @creacionbysitinurhaliza .. #Repost @psifah with @repostapp. ・・・ πŸ”₯ "SARABELLE DRESS" πŸ”₯"CLARABELLE DRESS" . . βœ”RM 199 βœ”Size: s-xxxl . . πŸ”ΈWhatsapp 0176595162 πŸ”ΈFast respon πŸ”ΈNO SERVICE CHARGE!! . . #pscreacion #officialpscreacion #p
Terima Kasih kepada semua pembeli Produk Simplysiti di Kuantan ..28hb saya berjumpa dengan orang Muar Johor pula..πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ» square printed shawl @galeriariani & blouse @creacionbysitinurhaliza with @repostapp. ・・・ Dato Siti Nurhaliza meluangkan masa bersama peminat-peminat dan pengguna Simplysiti di
hahahahaha...sempat yek!! lainkali betulkan tudung kakiti dulu sblm ambik gambar tau!! owning penyek tuh!😝😝#Repost @cteafairuz with @repostapp. ・・・ Tido pun cantikkk.. Acaner tu? Hahahahahahahhaa @aiman_kesah @ctdk @rozisangdewi 😜😜😜😜
tqsm πŸ’‹πŸŒΉπŸ’#Repost @mardiana_ss with @repostapp. ・・・ Yeayy.. dapat jumpe depan-depan mak iti.. ya allah, serius cantik mak iti.. tak terkata. @ctdk #sayapeminatmakiti #Dato'SitiNurhaliza #ctdk #simpysiti
kz..kz..kz..jom selfie!! laaa tido rupenyee..sian penatπŸ˜πŸ˜πŸ˜…
tqsm dear..#Repost @jelita_tupperware with @repostapp. ・・・ Dato' ct cantik sgt...simplysiti best...best dpt bergambar ngan dato ct
 
Twiends uses the Instagram™ & Twitter™ API's, displays their logo's & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain their property.