Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

küçükesnafbatsın

Güzel dediğim 6 ay yaşamıyor. Dağıtıyor.
Gittiğim bir başka spor salonu da battı. Sıradakini seçelim.
Bizim zengin ve vizyonlu yöneticilere ihtiyacımız var. Yolsuzluk parası ile audiye binip nargile içenlere değil amk.
Retweeted by küçükesnafbatsın
Dış mihraklarım acı günü. Doların üçgeni yetim kaldı. Artık halkımızın suçlayacak yeni isimlere ihtiyacı var.
Sn.Başbakan da HAYIR derse şaşırmayalım.😑1
Retweeted by küçükesnafbatsın
Komünizim tembel ideolojisidir
Titan zinciri gibi bir oluşuma dahil olan Hasan Ali Kaldırım'ın 10 milyon tl tutarında parayı bu çeteye kaptırdığı ortaya çıktı. (Fanatik)
Retweeted by küçükesnafbatsın
abi şimdi sana türkiye'den hayvan gibi menşın gelecek. senlik bir durum yok olay tamamen bizlik, sakin ol. @fhollande
Retweeted by küçükesnafbatsın
Güzel şarkılar hep kısadır
Güneş benim için batmadı ve batmayada niyeti yok.
3. Sabah yataktan bi kalkıyosun Taş Devri'ndesin, komşuların Fred Çakmaktaş, Barni Moloztaş ve Selahattin Demirtaş, ne dersin?
Retweeted by küçükesnafbatsın
Erdoğan : "Müteahhitler acımasızca yolsuzluk yapıyorlar." youtube.com/watch?v=a3c-0X…
83 yıl önce bugün Yunanistan başbakanı Elefterios Venizelos, eski düşmanı Mustafa Kemal’i Nobel Barış Ödülüne aday… twitter.com/i/web/status/8…
Retweeted by küçükesnafbatsın
Beyler hoşgeldiniz. Ben benjamin, mekanın sahibiyim. Duyduğuma göre 2008 den beri atıp tutuyormuşsunuz. Yok süper güç, ehonomi iyi falan...
Kuşlar için sağa sola ekmek kırıntısı atmışlar. Kediler bayram ediyorlar.
Elin Çinlisi 20000 km öteden bir konteynır malı bütün müşterilere eksiksiz getiriyor, bizim kargocular bir paketi şehir içinde kaybediyor.
Satranç oynayamıyorlarsa poker oynasınlar. Mahmut C. #satranç
Adam 100 yıl önce laiklik şart demiş. Uzak durun bu heriflerden işin içine İslam'ı katmayın demiş. İçten de dıştan da bunlar sana düşmandır
Holivutta gerçekçi bulmayıp burun kıvırdığımız filmlerdeki olayları yaşıyoruz.
Bir patlamadan ilk defa bu kadar teğet geçtim. #patlama
Krizin tadını çıkaran yine fabrikatörlerdi...
Döviz kuru, en az faiz, enflasyon ve ücretler kadar önemli bir barometredir...
Retweeted by küçükesnafbatsın
"Doları düşüremiyoruz bari biz de alalım." TCMB
Almanlar, türklerin övgüsünü boşa çıkarmamak için çok çalışıp disiplinli davranıyolar..
Retweeted by küçükesnafbatsın
Desteğimiz sende greyfurt reis💙
Ne trampı ne hilariyi beğeniyorlar. İyi de yerine kim gelsin? Kılıçtar mı? Adamda bi kere liderlik vasfı yok.!!1!
Her yıl 5 milyon kişi tembellikten ölmektedir
Retweeted by küçükesnafbatsın
Eğer bir şey düşünüyorsan çabuk yap, dünyanın öteki ucunda bir Çinli de onu düşünüyordur.
Eleştirmek için doğdular, yaşlıları bunu pek çok kez yapmıştı. Gençler ise bunu erkenden öğrenmeliydiler. Ve doğa onlara fısıldadı "eleştir!
Haftada iki gün, toplamda 9 ders. Teşekkürler BAU
Her şeyin ters gittiği bir gün bu kadar güzel noktalanabilirdi.
Çingeneye beylik vermişler önce babasını asmış.
Millet cayır cayır büyük resmi görüyor, ne bileyim oynanan oyunları bozuyor falan...
Bismarck'ın kemikleri sızladı be
İki muhafazakar bir araya gelse üç parti kurar.
Yeni günün getireceği zorlukları ve engelleri büyük bir heyecanla bekleyip bir an önce sabahın olmasını istiyorum.
Kendine ve başkalarına karşı olan bütün sorumlulukları yerine getirip yastığa başına koymak ve bir an önce güneşin doğmasını istemek...
Avusturya, sen Almanlığın yüz karasısın.
Güneş, artık tenimi acıtıyorsun.
Avusturya-Macaristan maçına Sırp taraftar almayacaklarmış.
Bu sabah bu kadar olay yeter. Deprem, metrobüs kazası, patlama, çatışma...
Çok efsanevi trafik var yalnız☹️
Jatomi batmış. Hayırlı olsun ne diyelim.
I forsook the peace afterwards I tasted real misery
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.