Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
Cindy Fatikasari
593 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Dan trima kasih kembali, buat kamu yg slalu ada untukku♥ @cindyykyle instagram.com/p/yJ4lHkHJUF/
Retweeted by Cindy Fatikasari
Today stats: No new followers, One unfollower and followed one person via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Rancak tan"@BekantanKEPO: pernah lah ketuju mendangar lagu "kenangan terindah-samsons" #Tantan"
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Saya mengagumkan karena tidak ada yang meng-unfollowed saya hari ini dan saya mengetahui hal itu berkat Unfollowers.com
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Hi ini mama sama anak anaknya #Holiday#lateupload instagram.com/p/xX3Cflvf40/
Kd kw ehh esok"@DewiRosanti_: @cindyykyle @Alficious_ jumat pagi yati sama via handak ke rmhku pang,umpat kah ? mboh kisah kd melihat pulang
@cindyykyle @Alficious_ longlast ya~^^ pj nya diriku tunggu,kemarin cuman ketemu sekilas hehe,lain kali nongkrongan nyok:D
Retweeted by Cindy Fatikasari
Saya mengagumkan karena tidak ada yang meng-unfollowed saya hari ini dan saya mengetahui hal itu berkat Unfollowers.com
Selalu bareng , udah sayang banget sama nih cowok . Langgeng ya kita♥ @Alficious_ pic.twitter.com/t1SYmYuZEV
Happy New Year Everyone!!!! May God Bless you in 2015.
Retweeted by Cindy Fatikasari
hari ini maulid di sekolah , duh flashback smp deh , kalo maulid'an pasti ngumpul sama @cindyykyle , missyoubeb:'(
Retweeted by Cindy Fatikasari
Cie sipit cie mancung cie in aja #happy#adayangbarunih#halah#abaikan instagram.com/p/w6A5pPPf0T/