Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
sandara
Omg just realized that these balloon just got up on my bed by themselves lolololol pic.twitter.com/4lkVy41lqh
I may not have many friends as anyone else, but I believe that I do own these quality friends who always there besides me. I am blessed πŸ˜’πŸ’•
So thats the end of 150615 I had so much fun in creating memories for my 21st ^^ and yes, I am blessed πŸ’•#atenturns211pic.twitter.com/Rzrof15mOCC
@fatinnaqilah Happy birthday old friend. Stay young and happy always. I miss the old times. 😍😍😘
Retweeted by sandara
Happy 21st Birthday @fatinnaqilah May Allah bless you and grant your wishes Semoga panjang umur murah rezeki stay preetty :)
Retweeted by sandara
BUT THIS ONE PALING EPIC πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ sticky notes all over the car thanks for creating this kinda sweet memories for me οΏ½pic.twitter.com/yU9fKxbw5UKxbw5U
Half an hour to go but Taetae still not showing up 😒@BTS_twtt wru?
Also, thanks dear classmates for the birthday song too πŸ’•οΏ½#atenturns212pic.twitter.com/EZKKjW7hVvVv
Also the birthday treat for the night! Tq dear girlfriends πŸ’•πŸ’• kenyang sampai mls nk drive balik hahpic.twitter.com/84EWYBPrFHFH
I thought this year I wouldn't get any cakes but tadaaaa 3 different cakes for me today. Thanks gegurls ^^ pic.twitter.com/8nq5GLcwnC
[RT] ν™”μ–‘μ—°ν™” pt. 1 autographed album giveaway! details in photo below~ giveaway ends June 15th, good luck! #jughkookGA pic.twitter.com/CwoZWDi5q9
Retweeted by sandara
So cute okayyy 😍 thanks@Izzati_Nikk for your thoughts and wishes, love youu πŸ’•οΏ½pic.twitter.com/dfxk8vlQjblQjb
Got couple of hours to end the day. Still waiting if Taetae would post a selca on my birthday @BTS_twt πŸ˜™πŸ˜™
Now lets fill in aten's room 🎈�#atenturns212pic.twitter.com/bue9zLMI2Q2Q
Too happy to see these balloon filled in my car ^.^ #atenturns21 pic.twitter.com/CboIRMLP4T
Birthday treat! ^^ (@ Restoran Man Tomyam in Seremban, Negeri Sembilan w/ @quderleena @AnieshaFatyha) swarmapp.com/c/j8UFE5hw3Go
Who need a boyfriend when you have girlfriends like them 😭😭#atenturns21s@quderleenae@AnieshaFatyhay@EzzatieyHamzahzpic.twitter.com/bC1yC61vLEvLE
Ok salah emoticon p hantar πŸ’• instead of πŸ™†πŸ» omg πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
@fatinnaqilah happy birthday aten cantik ! Have a blast πŸŽ‰
Retweeted by sandara
Happy birthday aten cikteng tententenot @fatinnaqilah
Retweeted by sandara
Hapy bday sayang 🎈🎈🎈 May Allah grants u with hapines n bless ur life ahead . B a good girl to ur family n frens. Lebiuu . @fatinnaqilahlah
Retweeted by sandara
Happy birthday cantik manis @fatinnaqilah . May Allah bless you and goodluck for ur final.
Retweeted by sandara
Omg these kidssssssssssss 😭😭 I'm startled af idk what to reac@quderleenan@AnieshaFatyhah@EzzatieyHamzahah ❀️❀️❀️
Sleeeeeeeeeepy af
Big bang tetap dihati okay Top still my oppa tp sekarang dia dh ahjussi so BTS ni erm ermmmm haha πŸ‘‰πŸ½πŸ‘ˆοΏ½twitter.com/aqeelarahman/s…NeiEX
I am blessed about BTS thing which everyone acknowledge it already but that 'kahwin' part ermmmmm 😌 I 😌 just 😌😌
Most of the birthday messages that I got are either BTS be included in and 'kahwin cepat (?!?!)' γ…‹γ…‹γ…‹γ…‹ πŸ˜‚
Omg kalau dia wish mmg iols pengsan seminggu hahahah >< twitter.com/aqeelarahman/s…
They sang me happy birthday song in front of the library okay γ…‹γ…‹γ…‹γ…‹ meet my gegirls ❀️ #foreverE… instagram.com/p/38EwjOq8Vn/
Waiting for your selca 😏@BTS_twtt
Birthday shout out to @fatinnaqilah yg cantik comel manis baik semua lah πŸ˜‚Have a blast! πŸŽ‰πŸŽπŸŽŠπŸŽˆπŸŽ‚πŸ’•
Retweeted by sandara
Scrolling my own TL its all about BTS omg aten you can stop now
Ok I'll try be normal
Ok aten please tweet like a normal person you are so delusional
OWKEY SHUT UP JUST FREAKING BE MY OPPA NO NEED TO ASK OR ANYTHING I'M ALREADY YOURSSSSS DUDEEE πŸ˜‚πŸ˜οΏ½@BTS_twt_pic.twitter.com/BA2QdftQSltQSl
Okay its me fangirl- ing again 😏 I CANNOT STOP PLEASE UNDERSTAND
TO KOREAN DRAMA SBS KBS WTV PLS CAST JUNG HOSEOK AS CEO OR KING OR PRINCE OMG HE IS SO THAT TYPE @BTS_twt
I'm in love w these crepe tudung but the thing is I am broke and I've spent my BB1M yesterday so idk if I am regretting of doing that or no
Ok I NEED TO STOP 😟
Sorry I can't stop fangirl- ing till I got married to either one of these person? Ok bye 😌pic.twitter.com/JTNEGmwehpp
I fall in one sided love with bangtan & I got another 1million rivals worldwide so am I allowed to feel like I am just a potato? @BTS_twt
Spamming @BTS_twt for their selca oh yeah who cares I wanna see them they made me smile just by posting selca omg am I that critical now πŸ˜‘πŸ˜‘πŸ˜‘
Oh yeah I ate KFC at 3AM LAST NIGHT THATS WHY πŸ˜‘
I havent get my breakfast yet but I feel soooo fulllllll rn 😏
Morning @BTS_twt πŸ™†πŸ» 였늘 은 λ‚΄ 생일 이닀 , κ·Έλž˜μ„œ 당신은 λ‚˜λ₯Ό μœ„ν•΄ 일뢀 selca 을 μ—…λ‘œλ“œ ν•˜μ‹œκΈ° λ°”λžλ‹ˆλ‹€ 수 μžˆμŠ΅λ‹ˆκΉŒ? ^^




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue