Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
syu
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Pickupline Ramadhan sampai puasa ke-12 dah. Jodoh tak dapat-dapat lagi. Elok kau berenti je lah main pickupline, pergi niaga murtabak sana.
Retweeted by syu
Al fatihah. Stay strong nani. twitter.com/Yanisnockkk/st…
Makin banyak tweet dgn hashtag #BSN40Kebaikan, makin banyak BSN akan derma! Ingat, satu tweet = RM1. pic.twitter.com/WKJ2CDlNJn
Retweeted by syu
Sorry for not giving you guys my best efforts. I am suck at this sorry
استغفرالله استغفرالله استغفرالله Dengan nama الله aku hidup dan aku mati. Good night and السلام عليكم ♥
Retweeted by syu
Whatsapp tak boleh bukak. Communication breaks down.
Life getting tougher
Bukak puasa: 3 gelas air. Nasi sesudu. Lagi 2 gelas air.
Can i just quit school and get into my real hobbies.
Apa perit sangat nak buat pengenalan pun
Sehina dosa dia, jika dia bertaubat dia lah paling mulia disisi Allah. Tapi kita dkt sini, tak habis² berbicara ttg dosa org. Jaga hati.
Retweeted by syu
Today stats: 2 followers, 5 unfollowers and followed 4 people via uapp.ly
whose nenek & atok are they?!?! super cute😂😂 convinces me it's possible to grow old with the one you lovpic.twitter.com/YHQPrjMhpzpz
Retweeted by syu
Moga Allah kasihkan abah, sepertimana abah kasihkan adik masa adik kecik dulu. Selamat hari bapa, abah.
Retweeted by syu
Disaat puasa yang kering begini...tengok pokok getah pun nampak enak.
Itu dah 14 tahun sekolah kalau masa depan kena jadi cikgu pulak aduhai mau kena 35 tahun jadi cikgu nahai dah 49 tahun pergi sekolah
Dah 14 tahun pergi sekolah bosannya
Esok sekolah haih
my face is a 4 my personality is a 6 so basically i'm a 10
Retweeted by syu
Seronok tengok lampu raya. Tapi aku tiba tiba seronok dengan lampu raya apasai




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue