Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
syu
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Me: screenshots almost everything
Takpun medan selera ka sebelah rumah
Kalau mcd sebelah rumah kan best
Lapaqnya malam malam ni
Dah habis buat kerja tak ngantuk lah pulak wow
There was a cat with 16 lives. A 4x4 (jeep) ran it over, And the cat died. Kickass if you get it.
Retweeted by syu
Confidence gained. And lost again.
I always complain about not having enough sleep but when I have the chance to sleep I stay up watching series or rethinking my life
Retweeted by syu
Amalkan doa ini selepas solat ; "A'uuzubillahi an akuna minal jahiliin" Ya Allah, jauhi aku daripada tergolong dalam kalangan orang jahil.
Retweeted by syu
Teringin nak makan ketam masak sambal pecah telur😔
Sunset in Hawaii, Photo by Jimmy Wilkinson
Retweeted by syu
When the sun smiles, the birds smile back :-)
Retweeted by syu
' abang bagi saya durian satu tapi saya nak bahagian drumstick tau ' Berehhh bohh !
Retweeted by syu
@dfxrishya three alarm clocks ow beibeh
Kenapa kita tidak berbasikal ke mana mana? Selamatkan dunia😂
Lapar sekalih
English course 😂
Semoga segala urusan kita hari ini dipermudahkan oleh Allah. Dan moga hari ini lebih baik daripada hari semalam. Amin.
Retweeted by syu
dapat wepai
Otak kosong😔
Muka kau bila baru je nak tidur tetiba ada org bukak lampu.
Retweeted by syu
Kalau rasa seronok nak main nama mak ayah, jangan main nama mak ayah orang. Main nama mak ayah sendiri. Biadab.
Retweeted by syu
Jangan main nama bapak orang bro. Serius tak kelakar
Retweeted by syu




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue