Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

syu

Generasi masa depan pakat pakat ada anak cucu kacuk bengla nepal
Buat gadis² jangan bersedih , jodohmu dalam perjalanan 🚢✈🚌nKn
Retweeted by syu
Restoran sebelah ni perangat laksa la pulak hujan hujan ni
Nak tidur tu dah minum susu ka belum? Karang reput awal pulak tulang tu
Retweeted by syu
Nak pi basuh pinggan tersilap plak pi buat benda lain
Pesepa aku masih tweet mentor ni isk rasa cam tak berpaedah plak idup ni
Whuuuuutttt nuri sora sedap kot. Sian..
Dah kenapa aku tweet pasal mentor ni cis
Masin mulut aku tapi typo tadi cis hahahhah
Tah qodt dapat duit lagi
Apa comei ngat iklan power cat ni hahahahahahah kucing rapperz
Milleynyia
Lawa ebba ni
Aaaaaaaaaa😭😭😭😭😭😭😭
Perempuan mengandung 9 bulan, berpantang 2 bulan tapi anak muka macam bapak dia HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Retweeted by syu
Kat mana nak cari
Semaknya kepala
 
Twiends uses the Instagram™ & Twitter™ API's, displays their logo's & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain their property.