Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
syu
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Today stats: One follower, One unfollower and followed 2 people via uapp.ly
Kematian para ulama dan orang yang berilmu itu merupakan salah satu daripada tanda-tanda kiamat.
Retweeted by syu
"Setiap kali nak tidur, pernah terlintas tak ?" "Kalau aku mati waktu tidur ni, dh cukup ke amalan nk persembahkan dekat Allah nanti?" 😂
Retweeted by syu
Ajal itu pasti. Mari sama-sama kita ready. Nanti kalau ajal dah hye, kita bye-bye.
Retweeted by syu
Confidence 📉
For after ten years
Baru harini aku tengok gerak khas balik. 🐢
My eyes are so sensitive to light
Retweeted by syu
Kalau awak nak berubah Target utama Solat. Mesti full Aurat. Mesti tutup 'Mengapa terlalu drastik?' Sebab mati itu bila-bila je 😊
Retweeted by syu
@ighaiqalyahayah: "Menangis aku baca 😢 Sebab aku rasa aku dengan dia yang 'dulu' sama je 😢pic.twitter.com/pJBwzctypwpw”
Retweeted by syu
Nik Aziz was a great man. I'm not worried for him but more worried for myself. Insyallah syurga baginya. Tapi bagaimana pula dengan kita?
Retweeted by syu
Setiap yang datang pasti akan pergi. Entah entah esok aku yang pergi. Siapa tahu.
Retweeted by syu
Cuaca yg panas TIBA2 MENDUNG SLPS SOLAT JENAZAH ADA BAU Y HARUM DTG XTAHU DRI MNA CUACA SHINGGA SKRNG MASIH MENDNG pic.twitter.com/q5HmovUjfN
Retweeted by syu
The word “slut” was originally used to describe a woman who didn’t keep her room clean.
Retweeted by syu
@Yanisnockkk aku buh sejarah sains dan teknologi ngn pembuatan teh kot tak silap aku. Aku buat ringkas ja taktau betui dak aku buat.
@ztyrsd Ubah ikut aku punya tajuk
@Yanisnockkk Tajuk besar atas tu hang agak agak je nak letak besar mana. Ikut cam cikgu punya je. Ok baiklah. Selamat mencuba uhuuuu
@Yanisnockkk 12. Nanti print dia besar la kot hahaha. Double spacing atas bawah.
@Yanisnockkk nama, kelas, etc tu jangan lupa double spacing atas bawah. Jangan rapat sangat. Tiru sebijik cam dalam contoh
@Yanisnockkk font untuk nama, kelas dan jadah yang beradik dengannya kena saiz 12. Yg lain agak agak cam saiz dlm contoh cikgu bagi.
Trauma yang melanda menikam nikam jiwa
@Yanisnockkk hahahahah. Aku pun baru siap semalam. Lega. Lepasni benda lain pulak haduuuh
Tak leh acah best sangat. Sebab derita lain sedang menanti sebenarnya😂😂😂
@Yanisnockkk buat apa wei. Proposal ke pengenalan hahahahahaha. Iols dah siap. Leganyaaaa💄💄💄💄
"Pesanan Allahyarham Nik Aziz. - Remaja jangan tinggal solat. - Jangan lawan ibu bapa. - Jangan lawan guru. - Jangan tunjuk diri handal."
Retweeted by syu
Al-Fatihah
Innalillahi wa Inna Ilaihi Rojiun. Tok Guru Nik Abdul Aziz baru meninggalkan kita semua. sedekahkan Al-fatihah.
Retweeted by syu
3 assigment nak kena siapkan dalam masa 2 bulan tapi apa satu tak buat lagi masyaallah kenapa malas sangat ni😭
Retweeted by syu
"@BestProAdvice: The hair clip that could save your life 😳pic.twitter.com/iX8bybsDGPP"
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
"Grammar Definition: The difference between knowing your shit, and knowing you're shit."
Retweeted by syu
Mascary: when a person wears a scary amount of mascara
Retweeted by syu
Penguin poop can be seen from space.
Retweeted by syu
Twitter has a bird as its logo, that's why when you join you're an egg. And your home button is a birdhouse. Why am I just getting this?
Retweeted by syu
Bcs i wont lost a penny without it.
Lapaq sotong celup tepung a😢 tsk
Proposal tak siap lagi. Uhuhihihhaahe tsk tsk hfhfhfhffh hm 😂😁😤☺😩
Sleeping in a cold room increases chances of having a nightmare. The colder your room is, the more the chances you will have a nightmare
Retweeted by syu
What i did everyday
Singing in the shower boosts your immunity, lowers your blood pressure, eliminates stress, and improves your mood.
Retweeted by syu
Budak 8 tahun nowadays, keliru nak pakai oppo ke iPhone. *Dulu saya 8tahun,saya keliru nak colour matahari warna kuning ke oren.*
Retweeted by syu
Pulling an all nighter: Commonly practiced by college students, consists of taking adderall/attempting to study, then playig Xbox all night.
Retweeted by syu
Xbox: Commonly played by males. Proven to reduce pregnancy rates by 50%
Retweeted by syu
"@SsupDydy: Perempuan ni kalau dah cantik, dia pakai tudung senget benget, tak iron, tak lipat, tak pin pun lawa gila 😂"untung betul