Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
syu.
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Esok hari sabtu, lusa sekolah. Cepatnya😭
I am a very private person, yet I am an open book... If you don’t ask, I won’t tell
Retweeted by syu.
@UiTMconfession aku pijak dia masa dia tido kalau aku jadi kau.
Jejari span coklat berinti krim dan stik biskut bersalut perisa coklat. Apa panjang sangat nama makanan pun kalah nama orang
Really? Just because we sin differently (publicly) doesn't mean you have the right to judge and make you better than any of the others.
Retweeted by syu.
"@SpeakComedy: Love your curves and all your edges. All your perfect imperfections pic.twitter.com/P3ORLGfpnL"πŸ˜‚
If someone presses all of the buttons on an elevator, you can avoid stopping on each floor by pressing each button again twice.
Retweeted by syu.
Untuk hawa nak cantik; After Isyak, ambil air, baca fatihah 1x, ayt Qursi 1x, al Waqiah ayt 35-38 sebanyak 7 kali. Tiup dlm air and minum.
Retweeted by syu.
When the weird kid won't stop talking to you and you're trying to be nice pic.twitter.com/UBlnxWGcX8
Retweeted by syu.
Drink a glass of ice cold water as soon as you wake up. It will boost your metabolism by up to 25%.
Retweeted by syu.
Today stats: 4 followers, 2 unfollowers and followed 2 people via uapp.ly
@shahirahsobri hahahahah dah lama dah hidup macamni tapi tak pernah nak gemuk pun πŸ˜‚πŸ˜­ hahahahaha sedih
The land of the lost πŸŽ«πŸŽ¦πŸ“Ί
Tutup lampu gelap gelap pasang movie sambil makan kopok favourite. πŸ“ΊπŸ“ΌπŸ«πŸ¬πŸͺ🍟🍀 πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ™†
Ni yang bestnya bila atok mai, lepas makan, makan lagi☺
Found this phone just now. Pls contact me if this yours. Phone mahal ni 😰pic.twitter.com/K9p25vyNZSS
Elok dah makan tengahari tadi dua pinggan jadi tertambah lagi satu pinggan. ☺
Sambal tempoyak atok buat πŸ˜ŒπŸ‘Œ
People who prefer Twitter over Facebook have a higher IQ but are also more likely to suffer from insomnia.
Retweeted by syu.
Penguins can drink salt water because they have a supraorbital gland, which lets them filtrate the salt from the water.
Retweeted by syu.
Alhamdulillah kita akan bahagia bila kita dikelilingi oleh insan-insan yang positif.
Retweeted by syu.
@shahirahsobri tak la. Belah mak aku la. Belah ayah aku mana ada tok hahahah tok aku sorang tu ja 😁
Masing masing tak menyempat nak selpiaq selpiaq melepiaq sampai menyampiaq apa aku cakap niπŸ’ƒπŸ’πŸ˜‚
Helmet auto-gembira. Nak order boleh whatsapp.πŸ‘Œ
I need u now waffle😞
Yay balikkkkkkkkπŸ’ƒπŸŽ’πŸ“–
Legend πŸ‘Œ #basahihalkummu #siapatakpernahrasadiaforeveralone
Adik aku yang lukis. Apa motif dia aku pun tak paham. Apa motif aku tangkap gambo lagi lah aku tak paham😌😏 #pahampahamkanlah #peningtakpikir? πŸ’ƒπŸ’ƒ
Jambu batu + asam + kacang. πŸ˜ŒπŸ‘