Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
syu.
554 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
What what what
What you give, you'll get back
Retweeted by syu.
Say goodbye to the pain of the pasttttt
Tergelak tengok kertas eko. Mana susah pun *nangis*
Penangan taichi semalam.
@Tazliyana follow me back. Tak follow siappp! 😠😉
KAU BISA RUSAK RUMAHKU, NAMUN KAU TIDAK BISA MERUSAK KEISLAMANKU pic.twitter.com/W2GCG7XTkx
Retweeted by syu.
Entah kenapa anak2 ini yang menjadi target sasaran. bahkan kaum bar bar pun lebih mengerti aturan perang. pic.twitter.com/bckPsAAZg2
Retweeted by syu.
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
@TheWorldStories: The same street in Homs, Syria in 2011 and 2013 pic.twitter.com/HVsOlLa6mY”😢
This is what the sky would look like if Saturn was the same distance away as the moon pic.twitter.com/VWJLXw1LfJ
Retweeted by syu.
Bila rasa nak marah, fikir dulu perasaan kita masa kena marah dgn orang lain, sebab tu lah yg dia akan rasa mcm mana kita rasa dulu.
Retweeted by syu.
"Jika Allah sayang, dia hantar ujian."
Retweeted by syu.
"Pilihlah pasangan yang beragama, maka kamu akan beruntung."
Retweeted by syu.
"Bila Gaza akan menang dan bila Israel akan kalah?" "Bila tibanya Kiamat!"
Retweeted by syu.
"Dosa aku banyak..." "Dahtu?" "Dahtu apa?" "Tak reti nak taubat?" Kelu.
Retweeted by syu.
Pengakhiran kita tiada siapapun tahu melainkan Allah. Lihatlah orang lain lebih baik dari diri sendiri :) pic.twitter.com/sYMpie8PNM
Retweeted by syu.
Nabi paling tidak suka makan yang banyak lauk . Nabi hnya ambil 2 sahaja lauk .
Retweeted by syu.
Ghongak si tam aku ni rupanya hahahaha
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly