Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want more twitter followers? Find out how.
✨Felipe✨
Share this on Twitter “Just stumbled across this cool page for ✨Felipe✨”
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
@UberFacts: Cursive handwriting has already been removed from the curricula of 41 states.” Cursive is just letters fast lol
That sad moment when u can't go to that Halloween party sighhhh
I don’t know how long I have left, I see myself getting worse everyday.. not long…
Retweeted by ✨Felipe✨
@gwweeenn: I feel sick 😣😷” I hope you feel better 😊😊
They told me I had a Michoacan accent
What kind of name is Barack?
Todavía siento sus manos aliviando me la piel
Fuck PSAT ✊ jk I wanna pass :(
@UberFacts: Nearly 10% of Americans say they have gone to work high on weed at least once.” 😳
IdgaF I'm taking PSAT my senior year just to get out of my classes
I can't believe I slept all day :(
You can't use af like that lol
Still up 😒 why don't we get Columbus Day off
Si ya te vas veté olvidando de los besos que te di.
Será que tienes alguien más en mis zapatos.
@tht1kiddroger: It should be illegal to smoke bad weed” haha it is
@fuckeveryword: fuck banks” @WellsFargo u gonna take that?
I see spanish on my timeline
@_ICureAids: What The Hell..... pic.twitter.com/LnCczRGlpz” bitches stay doing nasty shit 😷
When someone ruins your day
Bitch why the fuck u take my money I'll ucking
I don't even wanna go to this shit
@gwweeenn: Break ya necks. pic.twitter.com/qKfLKzUMzf” 🔥🔥🔥🔥😍
follow my boo @gwweeenn 💖💖
@UberFacts: Rectal massages can cure hiccups.” 👀
Idk why but I wanna get fucked up tonight
retweet if i'm full of myself
Retweeted by ✨Felipe✨
It should of been dye shirt day instead of hippie day...
Retweeted by ✨Felipe✨
the clown from american horror story 😩😩😩😩pic.twitter.com/Bm1eLnIVcEeLnIVcE
Retweeted by ✨Felipe✨