Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Felipe

Hitler made the Japanese "Honorary Aryans" and considered their history superior to his own people.
Retweeted by Diamond😈
This would be the day of my funeral hahahahah fuuckkk 😰�twitter.com/lifeasadabber/…it
Retweeted by Diamond😈
All I ask for is your loyalty and attention
Retweeted by Diamond😈
Ok I'm done lol those tweets was just too funny 😂😂
When you hit him with that "goodnight" cause he texting back slow and he reply "night" within 5 secs.
Retweeted by Diamond😈
When y'all supposed to go on a date but now he just driving around looking for the darkest street.
Retweeted by Diamond😈
When you FaceTime bae around his friends and you hear them say "Damn nigga, how many hoes you got?"
Retweeted by Diamond😈
When your girl try to impress your mama by cooking & your momma yell out, "Who fucked up this macaroni!!?"
Retweeted by Diamond😈
When you text him "I love you." and he respond "Lol wyd"
Retweeted by Diamond😈
When he wants to see you swallow the plan B.
Retweeted by Diamond😈
When you tell him "Do You" and he smashes your homegirl.
Retweeted by Diamond😈
When he say he going to bed then you see him tweet "Who trying to chill? 😏"z
Retweeted by Diamond😈
When y'all finished having sex and he say "Sooo what you bout to do?"
Retweeted by Diamond😈
When he introduces u to his family on Thanksgiving n you hear someone say "Dang nephew you got a new one every year"
Retweeted by Diamond😈
When you post your #MCM & he text you "Take it down."
Retweeted by Diamond😈
When you cooked dinner and you hear somebody go to the bathroom and start throwing up.
Retweeted by Diamond😈
When u on FT with him & u overhear his friend say "Ew nigga I thought u said she was bad." & he say "Bruh not her."
Retweeted by Diamond😈
When he just left your house and tweets "Idk how people live with roaches."
Retweeted by Diamond😈
When you drop all your hoes for him but he ends up leaving you.
Retweeted by Diamond😈
"2K ain't giving you good pussy." "Shid neither is you."
Retweeted by Diamond😈
When you let him hit it raw and the next day you see a FB post about him spreading HIV.
Retweeted by Diamond😈
When you use his phone to call Pizza Hut and your phone starts ringing.
Retweeted by Diamond😈
When y'all already texting and he tweets "Up with no one to talk to."
Retweeted by Diamond😈
That day was fun 😂 but then sucks I got kicked out right after 😭😭 we need to kick it imy botwitter.com/salaokx/status…SxX
When you regret dating somebody.
Retweeted by Diamond😈
When even a gynecologist knows you stank.
Retweeted by Diamond😈
Married 15 minutes, tired of her shit already 😂�fV
Retweeted by Diamond😈
My actual goals are to be so successful & independent that I can spoil myself and my family and do what I love and go where I want..whenever
Retweeted by Diamond😈
It was the same without you nigga, so why would i care?????
Whatever fuck that nigga
Some guys just want girls that will just be dumb bitches for them and get all mad when they don't put up with it like brooooo ✌️
Retweeted by Diamond😈
I hate that I miss you so much but you don't even care
When ur friend say "make urself at home"
Retweeted by Diamond😈
dang i lost my phone lol
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.