Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
Nyonya dargo :)
209 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Aku ngarep kowe, aku sayang karo kowe... nangeng kowene koyok ngono :')
Retweeted by Nyonya dargo :)
Yen saat iki kowe ngroso sedih, remuk, pedot harapan, iling iki: Berlian kui perlu diasah ben kilau ne cemerlang. Seng tabah lan Percoyo.
Retweeted by Nyonya dargo :)
Di larakke ati? Biasa. Di gawekke janji, nangeng trus diingkari? Wes biasa. Nangeng nek ujug2 aku ilang, yo anggap wae kui hal biasa. :)
Retweeted by Nyonya dargo :)
ngombe jahe anget, tak cemplungi salonpas hot men tambah pedes. #mungcrito
Retweeted by Nyonya dargo :)
frontal i bunder" nang baso :v @anisyahanaP Bocah iki frontal -_- "@Choissa87: kamu lupa saat aku menyabuni tubuhmu ? :D RT @anisyahanaP: Wo
aku juga mahasiswa pasti tau pake cara kedok tugas tapi fokus utama main !! sudah biasa , aku pun juga bisa (:
aku juga bisa ingkari janjiku , saat aku mulai lelah bertoleransi...
wes gak perlu mikir nemen rek !!
zama jancuk aja mbah kalo zaman batu ntar ada jokowi :v RT @sudjiwotedjo: Tetapi manusia dilengkapi Akal Budi untuk memilih: kembali ke
kamu lupa saat aku menyabuni tubuhmu ? :D RT @anisyahanaP: Wong awakmu ra tau adus ngunu kok :v "Choissa87: mandi sendiri :v RT @Anisyah
malih kudu muntah aku --"
haha jawaban bagus mbah :D RT @sudjiwotedjo: Dari kemarin buanyak banget yang nanya ku soal dunia judi. Jawabku, tanya Bang Rhoma
mandi sendiri :v RT @anisyahanaP: Mandiri coy :v "Choissa87: aku ra diwei duit blonjo kok han golek dewe ae :v RT
aku ra diwei duit blonjo kok han golek dewe ae :v RT @anisyahanaP: Opo gak mampu tuku anyar kok gombal digawe ki -_- ra diwehi duit blo
Aku setuju hukuman mati, bila koruptor juga bisa dihukum mati …
Retweeted by Nyonya dargo :)
ABCD bergetah. Tapi masyarakat diarahkan hanya melihat getah pada ABC, tidak pada D. Begitulah nasib huruf kalau sudah dinabikan
Retweeted by Nyonya dargo :)
"Kasihan" Mas Jokowi, pas jadi presiden, kok pas Indonesia memasuki zaman batu … - repost
Retweeted by Nyonya dargo :)
Di bbm-ku banyak org nawarin batu akik Cuk…Indonesia memasuki zaman batu
Retweeted by Nyonya dargo :)
Yap, sempurna kadang diawali seko nompo seng wes ono, dudu lungo mergo ono seng luwih apik. Luwih apik kuwi mung ilusi. :))
Retweeted by Nyonya dargo :)
Tapi, kabehe menungso kuwi genah nduwe roso bosen, segedhe-gedhene roso sayang seng dikekne. :))
Retweeted by Nyonya dargo :)
Selamat malam! Apike dudu bersyukur mergo bahagia, tapi bahagiao mergo bersyukur. :))
Retweeted by Nyonya dargo :)
Nah dadi luwih apik, pas kowe wes bosen karo yangmu, dalane dudu ninggal lungo.
Retweeted by Nyonya dargo :)
Bersyukur wes dikei roso bosen. Mergo seko kuwi, awakdewe dadi mudeng, nek nyintai lan nyayangi uwong kuwi ra segampang teori. :|
Retweeted by Nyonya dargo :)
kenyataannya spt itu :v @anisyahanaP @syiiff @Mazda028 @Dargo_Saputro Pede banget -,- "@Choissa87: sepertinya ada yang memanggilku :v RT