Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Chloe
β€œ@KvngMelly_: When you gotta chill with your girl on her period pic.twitter.com/mzdjzJlNhx” πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ oh that's how y'all really feel.
Retweeted by Chloe
Im soo extra on sc. My friends gonna get sick of me Lol
When bae asks "What's wrong, what you want?" 😩�pic.twitter.com/0FkIBrbMwtwt
Retweeted by Chloe
I have to see No Good Deeds😌πŸŽ₯
Retweeted by Chloe
πŸ˜‚πŸ˜‚ Jacob's dad is funny af dawg πŸ’€ he even funnier in person like... He doesn't have a chill
Retweeted by Chloe
Ain't nothing wrong with being chocolate 😍😍�pic.twitter.com/pMWvUmMeFleFl
Retweeted by Chloe
don't ever accept less than what you deserve. ever.
Retweeted by Chloe
Thot πŸ’ƒ : come thru πŸ‘Œ Girlfriend πŸ’‘ : come over 😌 Wife πŸ’ : come home πŸ˜©πŸ’˜ Differences know your place
Retweeted by Chloe
I'm so happy today's Friday bruh
Retweeted by Chloe
Don't tell me how I should act. duh I know im 16. Because I'm 16 doesn't mean anything. Half the "men" out here don't even have a job.
Retweeted by Chloe
My ankleeeee
the matte black audi r8 is beautiful 😍pic.twitter.com/fNazBgUzIkk
Retweeted by Chloe
Honestly wanna cry.
I'm so glad tomorrow is FRIDAY
Retweeted by Chloe
RIP Joan Rivers... You made fun of my boobies just last week and it was an HONOR. Thanks for making so many people laugh here on Earth. πŸ‘ΈπŸ’—
Retweeted by Chloe
Do not joke about death.
Retweeted by Chloe
RIP Joan Rivers, she honestly did speak what was on our minds even if it was too shady lmao
Retweeted by Chloe
Phone like a fucking dessert 🌡🌡
Retweeted by Chloe
Almost at school. Ew
Fine ain't even the word anymore. he beyond that shit 😩😍pic.twitter.com/TXQHo37gR0R0
Retweeted by Chloe
πŸ˜©πŸ±πŸ’¦πŸ˜»πŸ˜© gods gipic.twitter.com/UhdvyWGzyPyWGzyP
Retweeted by Chloe
MY #WCW GOES OUT TO MY FAV AFRICAN. MY BEST FRIEND SOFYA, WITH HER FINE AHH. MUAH. pic.twitter.com/ZI3oLgMBpK
Happy 22nd Birthday @AugustAlsina !!! MUAHHH love you!
When it's almost your turn to Present ur Project in Class & you keep looking at the Clock β€œ@GreatGawd: Caption this pic.twitter.com/NGUhQOQroM”
Retweeted by Chloe
If my sister dont shut up while im listening to hold you down
I'm tryna stay up and wish my baby August a happy 22nd birthday butttt a nigga gotta wake up early for school
i just want you to know that I'm far from the usual. πŸ’ so don't slip. πŸ˜‰
Retweeted by Chloe
like boys just don't make sense to me.
Retweeted by Chloe
This man just came into my store buying shoes for his doll. I'm about to quit. pic.twitter.com/M7LhTjNBp2
Retweeted by Chloe
Hmmm wondering if i should post a transformation pic
i need my nails done πŸ˜ͺ
Retweeted by Chloe
When Bae Think He Just Gone Walk Out Ya LifeπŸ‘£ With What Shoes Nigga?pic.twitter.com/RqDhsDCJ6II
Retweeted by Chloe
Jame has no time for Chlo Chlo no more i seeeeeeee
Glad I only had 1 homework assignment
Aww Auggie turns 22 on Wednesday. 😍😌☺
Retweeted by Chloe
Bruh why schools make drills and think we actually gone go through with them? If it's a fire...I'm running all the way home.
Retweeted by Chloe
Your girlfriend/boyfriend should be your best friend πŸ‘Œ
Retweeted by Chloe