Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Cik !
2,434 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Pacaran kui ojo terlalu berlebihan ,ojo terlalu ngatur ,ojo terlalu over. Sing terpenting kui kesetiaan ,kenyamanan ,lan saling pangerten:')
Koe uwes tak tempatke nek kene nek atiku ,dadi koe ojo macem macem! Mengko aku kecewa :')
Kabeh tak pasrahne karo Tuhan,aku yakin Tuhan selalu nge'i seng paling apik nggo aku ({})
Kadang wedok nangis ora mergo dee kui lemah ,tapi mergo dee wes ora sanggup nggo berpura-pura sokk tegar :")
Kimia ohh kimia
HappyAnniveJiik's
Kalau aku sukanya gitu kamu mau apa ??
Ojo pernah ninggalke aku ya ,gur mergo sifat kekanak-kanakanku :')
Nek nyatane koe jodohku ,arep saingane akehe sepiro. Tetep wae koe jodohku :) ♥
Koe bakal sering ngucapne kata 'maaf' pas saat koe ngroso dee ki penting ning uripmu 😊
NiteJik's @>-- ({})
Aku emang sih oraiso ngeki koe hal sing istimewa. Tapi aku iso kok nyintai nyayangi koe nggo caraku dewe :'))
Aku oraenek wektu nggo mbenci koe ,mergo aku terlalu sibuk nyintai koe :) <3
Nek kenyataan koe oraiso bali nang aku meneh. Yaa seenggake koe orausah gae aku berharap menehlah :')
Retweeted by Cik !
Enak yaa dadi koe ,iso ngelupakne aku begitu wae :"
Retweeted by Cik !
Ngelupakne kenangan sing indah kui ora gampang loh :')
dan akupun mulai kesepian :3
Dan seketika anjing mulai menggonggong *angop*
Ngak Pw Ajah ☹
Kangen sama aji
Satnite with Pacar
Jalanin aja dulu, kita nggak tau kedepannya kaya gimana :)"
Pengennya sih sama kamu ajah ♥