Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Sign in free!
Cik !
2,434 followers
Share this on Twitter “Just stumbled across this cool page for Cik !”
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Pacaran kui ojo terlalu berlebihan ,ojo terlalu ngatur ,ojo terlalu over. Sing terpenting kui kesetiaan ,kenyamanan ,lan saling pangerten:')
Koe uwes tak tempatke nek kene nek atiku ,dadi koe ojo macem macem! Mengko aku kecewa :')
Kabeh tak pasrahne karo Tuhan,aku yakin Tuhan selalu nge'i seng paling apik nggo aku ({})
Kadang wedok nangis ora mergo dee kui lemah ,tapi mergo dee wes ora sanggup nggo berpura-pura sokk tegar :")
Kimia ohh kimia
HappyAnniveJiik's
Kalau aku sukanya gitu kamu mau apa ??
Ojo pernah ninggalke aku ya ,gur mergo sifat kekanak-kanakanku :')
Nek nyatane koe jodohku ,arep saingane akehe sepiro. Tetep wae koe jodohku :) ♥
Koe bakal sering ngucapne kata 'maaf' pas saat koe ngroso dee ki penting ning uripmu 😊
NiteJik's @>-- ({})
Aku emang sih oraiso ngeki koe hal sing istimewa. Tapi aku iso kok nyintai nyayangi koe nggo caraku dewe :'))
Aku oraenek wektu nggo mbenci koe ,mergo aku terlalu sibuk nyintai koe :) <3
Nek kenyataan koe oraiso bali nang aku meneh. Yaa seenggake koe orausah gae aku berharap menehlah :')
Retweeted by Cik !
Enak yaa dadi koe ,iso ngelupakne aku begitu wae :"
Retweeted by Cik !
Ngelupakne kenangan sing indah kui ora gampang loh :')
dan akupun mulai kesepian :3
Dan seketika anjing mulai menggonggong *angop*
Ngak Pw Ajah ☹
Kangen sama aji
Satnite with Pacar
Jalanin aja dulu, kita nggak tau kedepannya kaya gimana :)"
Pengennya sih sama kamu ajah ♥