Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Chelseyyy
101 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Nigga Eric ain't call me this whole week ๐Ÿ˜ฃ๐Ÿ˜ก gotta make a trip to the city on Friday tuh ๐Ÿ˜’โœ‹
Came to see my baby, I missssed him ๐Ÿ˜”๐Ÿ˜”๐Ÿ’•๐Ÿ’ฏ
Vanessa : Here $100 for yaself Me : aww thanks Her : now don't go putting money in Eric's commissary Me : you know me so well ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ lol
Got my baby's call today ๐Ÿ’•๐Ÿ‘Œ I miss him ๐Ÿ˜” free Eric b ๐Ÿ‘ฎ๐Ÿ”ซ๐Ÿ’ฏ
Woke up to some wavey ass breakfast in bed ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ˜๐Ÿ’ฏ
Think imma just finish my last year at metro ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘Œ
42nd w. My main bitchhhhh & my brother ๐Ÿ’•๐Ÿ’ฏ
Damn Free All My Niggasโ— #48PctK ๐Ÿ‘ฎ๐Ÿ”ซ
Ohhhh I'm littttt ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Happy cdayyy to my best friend ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ˜๐Ÿ’ฏ
"@WorldStarFunny: LMFAO WHY DID HE THROW THE WHOLE PITCHER ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ญvine.co/v/MVpKjJATYz2Q4t" In tears ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Missed my bus ๐Ÿ™…๐Ÿ™…๐Ÿ™…๐Ÿ™…๐Ÿ™…๐Ÿ™…
so ariana grande has a song w the weeknd
Retweeted by Chelseyyy
Imma be tightttt if I miss that shitttโ—๐Ÿ™…๐Ÿ™…๐Ÿ‘Š
My bus leave at 7 & this bitch don't wanna wake up ๐Ÿ˜’
Free my baby Eric ๐Ÿ˜”๐Ÿ˜˜#FuckTheFuckingFuckBoysoys ๐Ÿ‘ฎ๐Ÿ”ซ
Nfs I dead wish I had my moms & my pops in my life.
I cried like a bitch w. @KevinHart4real at the end of let me explain lol #MyBaby ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’•
Niggas w. Baby mothers is dubs ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ’ฏ
I know niggas that hate me , talk shit , see me and still show respect ๐Ÿ’ฏ
Retweeted by Chelseyyy
I just wanna make money everyday & have sex every nightโ—๐Ÿ’ธ๐Ÿ’ฏ
Meek Mill isn't even all that cute , but his swagg make him ๐Ÿ˜๐Ÿ™Œโœจ
Retweeted by Chelseyyy
If you feel me & fucks w. Me, that's wussup ๐Ÿ˜๐Ÿ‘Œ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ‘‹
I swear the love be so fake & the hate be so REALโ—โ—๐Ÿ˜‚