Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Chad Williams Sr.
I'm ugly as fuck but my personality and sense of humor are 10/10 bitch let me love you
Retweeted by Chad Williams Sr.
Say goodnight Chad lmao
So now that Les Miles isn't being fired he should just leave LSU and go somewhere else anyway. lol. USC? Miami? Texas?
BREAKING: "I want to make it very clear that Les Miles is our football coach & he'll continue to be our football coach." -LSU AD Joe Alleva
Retweeted by Chad Williams Sr.
So the Gators are who we thought they were all along. Rip Gators
Kansas Jayhawks with the winless football season.......
I just wanna be home cuddled up with you.
Retweeted by Chad Williams Sr.
All that just to lose....
Rip Baylor. That was a wild game though
Soo Les Miles to USC and Chip Kelly to LSU??
When people say I spend too much money on food
Retweeted by Chad Williams Sr.
Are you ever going to stop trying to be me and just be yourself for once?
The worst person a nigga could have as an enemy is his babymama 💁🏾👶🏾😩😒😂😕💯
Retweeted by Chad Williams Sr.
I just want to cuddle :(
I'm soooo hungry but there's no food left smh
Wtf is wrong with Brett Favre? He doesn't look all that happy or excited lol...
Here is the uni combo we'll be wearing tomorrow afternoon against San Jose State! #BTB 🔷🔹🐴C1cJ1
Retweeted by Chad Williams Sr.
Why's everyone sad tonight :(
Bae should slide into the DMs already and cheer me up 😔
Lol my power went out.. Today just continues to get better and better ☺
Lol no one is thankful for me :(
Matt Cassel is playing better than Tony Romo played today
I have some absolutely beautiful followers😍
Tony Romo should maybe just retire already or give up on this season at least
Walk in and the first thing my family asks me is "So Chad where's your cute girlfriend at?" uhh... Who? I mean,she's stuck in traffic ofc :(
@CHADWILLIAMSSR Welcome. Thnks for following. You're bio is cute. :)
Retweeted by Chad Williams Sr.
@CHADWILLIAMSSR Im not 'merican but Happy Thanksgiving Sir! Liking the big teddy.. Lol x
Retweeted by Chad Williams Sr.

Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.