Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Cenk Dunat
62 followers
Share this on Twitter “Just stumbled across this cool page for Cenk Dunat”
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Elimde coğrafya defteriyle uyuya kalmışım Θ_Θ
O harfinden sonra Ö K harfinden sonra L U harfinden sonra Ü L harfinden sonra M Buda mı tesadüf :D
Almanca hocamız gitmiş, artık yeni öğretmen gelene kadar bu dersler boş geçecek.
Okul eğlenceli falan ama yol çok yoruyo ya...
Canım babanem benim 😚😘instagram.com/p/tz2XEdL7x1/V9z
Yeni okulumun en iyi yanı, manzarası
Gözüme peçete girdi, çok yanıyo...
Hay Mebin amk ya başka liselerde vardı o listede 😒
Olsun, 4 saat uyumakta bişiydir.
Tatilde her gün konuscz diyn arkdsm bile tenezzül edip cevap yazmıyo, bide kardeşim diyodun...
Ya herkes "pp begenir msn" diyo bi hal hatır soran yok
Bazı kişiler, stres; bazıları ise neşe kaynağı...
herhangi bi tatlıyı soğumadan yemeyin bence :dasfdsfdsfds
İnternetin aq. Kimse beni takmıği artk
Şöyle hiçbişi bilmeden yorum yapanlardan nefret ediyorum!
Ceyhun'un polis olduğunu öğrenen Kandemir sinirleniyor!Ulan İstanbul yeni bölümüyle Pazartesi 20:00'de! #ulanistanbul video.kanald.com.tr/ulanistanbul/2…
Retweeted by Cenk Dunat
kışın yağmadın, yazın yağıyon, ne iş ? Bu hiç iyi değil -_-
Yanında geçerken seni hoşlandığın kisinin üzerine iten kişiye kanka denir. :D
Çok çalıştıkya şimdi tatil vakti. #8senem #ElvedaOkulum
Bu yıl karne almak istemiyorum ya :(
Piknik iptal edilmiş :(
MATEMATİK KURSUNA GELENLER İÇİN ; Riva pikniği iptal olmamış, yarınmış. saat hakkında bi bilgim yok örenince yzrm, okl satnde gelebilirsiniz
sen bize hakkımı helal etmicem diyodun sanki çok varmış gibi bende sana etmiyorm! Allah seni bildiği gibi yapsın inş.
O harfinden sonra Ö K harfinden sonra L U harfinden sonra Ü L harfinden sonra M Buda mı tesadüf :D
yaaa Dinci performansımı 55 vermiş. onun yüzünden 4 e düştüm !!!!!!!!!!!!!!!
ödev yapma derdi olmadan güneşi beklerken'i seyretme qeyf :P ;)
yağmur bu kadar hızlı yağınca biraz tırsıyom... :D Çünkü geçen yıl böyle bi günde eve zar zor gelmiştik
gök gürlemesinden korkmaynlar olarak çok tatlıyız bence. -,- ;)
Şu pazar ve pazartesileri hiç sevmiyorum
Miraç kandiliniz mübarek olsun! Kalplerimiz imanla dolsun!
hadi herşeyi anladım da "sallanma qeyff" nedir abi yha :D
O harfinden sonra Ö K harfinden sonra L U harfinden sonra Ü L harfinden sonra M Buda mı tesadüf :D
MutIuIuğun değerini, onu kaybettikten sonra anIarız.
Tipin önde gidiyor olabilir ama karakterinin adım atacak hali kalmamış!
Kimseyle küs değilim...
Vay be en yakın arkadaşlarımdan sayılan birinden bunları duymak da varmış...
Gece gece bi ton ödev ?
Hasta oluyorum... @_@
Özgürce Tweet at !
Avea ve Vodafone'dan 2444'e, Turkcell'den 2555'e START mesajı göndererek SMS üzerinden Twitter kullanmaya başlayabilirsiniz.
Retweeted by Cenk Dunat
Twitter'ı hayati bir iletişim aracı olarak gören Türkiye'deki kullanıcılarımızın yanındayız. Bir an önce erişimin sağlanacağını umuyoruz.
Retweeted by Cenk Dunat
Yeni yılınız kutlu olsun...:D
CM101MMXI FUNDAMENTALS :D
Ne talihsiz başım var; Ayakkabı kutum bomboş yar... :D