Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
CENGO
2,941 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
uykular haram orada morariyorken dudaklarin
TRABZONSPOR'um un maçi var ve ben 2 saat uzakliktayim ona ama gidemiyom aqüüü.,,:"'-;",@&@^!&@(×€÷£%¥₩^*$&#*#£$&&$*÷¥×¥/**÷£×£×*&==£$*÷(=*&$
sen maviyi seversin , hayat sana siyah bakar.
tek istedigim sensin sende yoksa gel al bu canimi
eski sevgililerim hep yengem artik aq
özledim geri gell
sen bana gunahtin
gozlerim seni gorunce gozlerine melek der
ben uyanmicami bile bile saati yinede sana kurdum
kaybettigim anilari masanin altinda buldum
gerçekten shop'u kim cikardiysa ALLAH belasini versin
hard istiyom ebnek
nedir bu yapmacık sevgi patlamalarınız? gülünç
Retweeted by CENGO
gülüw anla beni ajjf
oradan anla bahari
evde tek basinaa
köy diyip gecmeyin aq tas gibi kizlar var
günaydınmnnnnmnmnmn
2 saattir balik tutmaya calisiyom bi tutamadim ocleri hep kaciyolar
Bu sicakta ask acisi cekenin amk
Retweeted by CENGO
off be bian önce yarin olsunda kurtuliyim şurdan bee