Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Start my free promotion! Twiends helps you grow your twitter following quickly and easily.
CEMDAGCI
27,298 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Acunun adriana lima ilişkisinden sonra İbrahim tatlısesin rihannaya acıldığı idda ediliyor
Annem ; pırasa var. Ben ; yemiyom pırasa flan Babam ; otur lan şu sofraya Ben ; ımmm anneciğim ellerine sağlık süper olmuss akvdhvdvsvvac
Kucukken anneme pazarda istedigim oyucagi aldiramadigim icin yerlere yatip agliyodum sonra annem ustünu niye pisletiyon diye dovuyodu aq
Hic unutmam lise 1 deyken 35 milyon tuvalet parası vermistim sonra para boşa gitmesin diye çeşmenin ağzına kadar sıçmıştım
Acunla adriana limanin iliskisinden sonra 500 bin genç kızımız cıkma teklifi aldı
Voleybol oynayan kizda vucut var abii simdi haklarini yemeyelim
Hatun dediğin; FAHRİYE EVCEN
Mesela merak edip 100 kere arasinn
Kiz arkadaslara sesleniyorum birine hayran olabilirsiniz cok seve bilirsiniz eyvallah ama köpek olmayinn biraz ar namuss dusunun
Yarismacinin hadiseden daha iyi sesinin oldugu gercegii
Ulaann su zenginlerr gibi sinirlendigimizde son model arabamızı alıp sahile gidip kafa dağıtamadık varsa yoksa kapıyı sert çek yatağa zıplaa
Güzell kızlarimizz hep fenomenlik populerlik kovaladikca sikilmeye mahkumlardirr
Hayatla ilgili hic bir fikrim yok
Şeyma adamimsinn
Biri su oykuyu siksinn
Oykunun aminakoyyimm yaa
Ayaz git her gece baska bi kizla yat amk ne oykusu gerizekalii
Oyku senin dalagini sikeyim yaaa bi insan anca bu kadar mall olurr
Öykunun belasini sikeyimm yasasin seymaa
Öykü senin ta aminakoyyim
Bu gecee cok kotu
Nur yerlitas canlı yayında kalp krizi gecirsee inanmam amkk
Yalnızlık yalnızlık yalnızlık
Beni sevmeyi denersen basina gelmis en iyi sey olabilirim.
Uyuma da konuşalım diyecek birine ihtiyacım var
Beraber YGS calışmıcaksak bosver senn hic gelmee
Ne kadar abarttın sende yaa alttarafı hep sevceksinn
Bu tarz benimde yayında ve yapımda emeği geçen herkesin aminakoyyim
Ah ahh canıma tak etti bu yalnızlık