Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

♕sophie

Good night 🌙💫
Unless they like can't read or can't afford any books, then I feel bad :/
I think what they meant to say was reading just for pleasure
29. called someone out for something
Retweeted by ♕sophie
22. had to pick between two people
Retweeted by ♕sophie
2. gotten into a fight with your bestfriend
Retweeted by ♕sophie
You want me to follow in Lexa's path? 😪twitter.com/http_dinah/sta…h
Chy is fighting someone on insta in Ally's comment section lmaooo
I really thought it would be a late birthday wish for C, I'm....
Daaaamn 😍 the new iphone 8 looks so good 😩HN9
Please help support Lexa Deserved Better, add a #Twibbon now! twibbon.com/support/lexa-d…
Me tying to fit in with the rest of the fandom: Lexa go solo!! Hahahaha!!! 😋😝
....Since y'all fail to include the other pictures . 🌚2
Retweeted by ♕sophie
double banana, rt for good luck
Retweeted by ♕sophie
So I live in LA how do I meet them
t100 stans looking at the 5h fandom that they abandoned back in 2015 wishing they could come back
I feel bad for the people who completely left 5h for t100. Y'all are miserable 😪 while we're over here gettin new music & shit
When ur late to the party
SHOUTOUT TO MY THIRD GRADE MATH TEACHER 😂😂💀💀�a3gZ7b
Retweeted by ♕sophie
There's a separate fandom for Clexa lmao not even t100 fandom twitter.com/http_prettyvoi…
ITS THAT GIRL WITH THE FLOWER AGAIN WHY IS SHE EVERYWHERE twitter.com/weluvallyb/sta…
if i get rich my mom getting paid first thing
Retweeted by ♕sophie
Did I just find Amani on Facebook
Y'all say that you're gonna stop watching the 100 but you know damn well when the next episode comes out you'll be on that shit
Me watching all my mutuals get followed by Dinah #workacrossamerica
#WorkAcrossAmerica @dinahjane97 DINAH PLEASE FOLLOW THE FOLLOWING USERS: me
#WorkAcrossAmerica @dinahjane97 I LOVE YOU SO MUCH PLEAASEE FOLLOW ME QUEEN
Someone come get this child before she is dragged to hell and back twitter.com/skaijackson/st…
WHY WON'T DINAH FOLLOW ME
SHE FOLLOWED LIKE 35 PEOPLE
Did Dinah have her follow spree? Was that it? Lmao bye I'm gonna go cri
DID I FUCKING MISS DINAHS FOLLOW SPREE FML
Dinah still hasn't followed anyone lmaoooo she probably forgot
First step, unfollow Jason. He's already down 40k since the episode aired. It'll be obvious if he sees it go below 100k. #BoycottThe100
Retweeted by ♕sophie
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.