Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

❣️sophie

you ever think they might just wanna be called Beautiful Topic every once in a while?
Retweeted by ❣️sophie
1,020 retweets and @yellensmilk will get a reverse mohawk !!!!
Retweeted by ❣️sophie
we need to stop correlating trash-like behavior with "acting black" .. twitter.com/nodiggity__/st…
Retweeted by ❣️sophie
saggitarius: (1) princess of shade. it's difficult to hate on u bc y'all too funny. cracks jokes that hurt egos
Retweeted by ❣️sophie
normani is a legend I can't wait for her to one day win ALL the grammys 😋😋😋
mom: lose that fucking attitude. me: *blinks* mom:
Retweeted by ❣️sophie
I feel cute today so 🌷�qg
I ordered the yellow one two days ago lmao I think it's the best but don't get the black one twitter.com/kordeiboca/sta…
wtf my class is making smores in chemistry too I'm ... twitter.com/allyslyrics/st…
DEADASS I've had twitter for almost 5 years. Anniversary of my account is in march
Wtf 😡😡 my whole life is a lie I thought it was ariarioxenfreeb1
Twenty one pilots deserved that Grammy don't @ me
Im getting all my Grammy updates™ from twitter
The actual reason why I'm not watching the grammys this year twitter.com/normanislatte/…
I swear to god if Beyoncé doesn't win album of the year I'm gonna throw hands
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.