Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
Nugroho Eko Jayanto
164 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
2 people followed me today tracked by unfollowspy.com
Cewek itu suka kebingungan kalo tiba2 cowoknya gak ada kabar. Ya iyalah, khawatir juga pasti. Takut dia macem-macem dan ganjen. Ya gitu deh.
Retweeted by Nugroho Eko Jayanto
Just the one unfollower today found tracked by unfollowspy.com
Just the one unfollower today found tracked by unfollowspy.com
2 people followed me today tracked by unfollowspy.com
2 people unfollowed me today tracked by unfollowspy.com
Just the one new follower today found welcome tracked by unfollowspy.com
Just the one unfollower today found tracked by unfollowspy.com
Just the one unfollower today found tracked by unfollowspy.com
Just the one new follower today found welcome tracked by unfollowspy.com
Just the one new follower today found welcome tracked by unfollowspy.com
Welcome to my new 1 followers and goodbye to 1 unfollowers (FREE stats by unfollowspy.com)
Pakaian menyusut? Rendam pakaian dalam campuran air panas dan kondisioner rambut selama 5 menit, untuk mengembalikan ke ukuran semula.
Retweeted by Nugroho Eko Jayanto
Just the one unfollower today found tracked by unfollowspy.com
Okee Gw Rajin Ngopi Sekarang! RT@WOWFAKTA Kebiasan minum kopi hitam di pagi hari dapat membuat sperma pria makin banyak dan lincah.
Orang yg betah 'sendiri' mungkin karena pernah bersungguh-sungguh mencintai..tapi akhirnya disia-siakan. :"
Retweeted by Nugroho Eko Jayanto
Just the one new follower today found welcome tracked by unfollowspy.com
Just the one unfollower today found tracked by unfollowspy.com
Latest Stats = 1 Followers and 1 Unfollowers (tracked by unfollowspy.com)
2 people unfollowed me today tracked by unfollowspy.com
Last 24 Hours = 0 Followers and 2 Unfollowers (FREE stats by unfollowspy.com)
Last 24 Hours = 0 Followers and 1 Unfollowers (FREE stats by unfollowspy.com)
Last 24 Hours = 1 Followers and 1 Unfollowers (FREE stats by unfollowspy.com)
Suka sama pcr orang gpp kok.. Asal lo tau diri aja, gakusah hadir di antara hubungan mereka. :)
Retweeted by Nugroho Eko Jayanto
Last 24 Hours = 0 Followers and 1 Unfollowers (FREE stats by unfollowspy.com)
Bro, jangan pernah kasar sama cewek! Kasar dalam hal omongan ataupun fisik. Karna pada dasarnya cewek nggak suka di kasarin.
Retweeted by Nugroho Eko Jayanto
GAPERLU MAKE TOPENG, BIAR BANYAK DISUKAI ORANGLAIN. JADI DIRI SENDIRI, LEBIH ASIK. DAN AKU, GAPERDULI DENGAN PENILAIAN ORANG TERHADAPKU.
Retweeted by Nugroho Eko Jayanto
Aku pernah sayang, hingga lupa caranya untuk melupakan. Dan akhirnya tersakiti oleh rasa sayang itu.
Retweeted by Nugroho Eko Jayanto
Membuat orang tersenyum saat mereka dalam masalah, sebenarnya bisa memperbaiki mood kita sendiri.
Retweeted by Nugroho Eko Jayanto
Last 24 Hours = 0 Followers and 1 Unfollowers (FREE stats by unfollowspy.com)
Last 24 Hours = 1 Followers and 1 Unfollowers (FREE stats by unfollowspy.com)
Last 24 Hours = 1 Followers and 1 Unfollowers (FREE stats by unfollowspy.com)
Last 24 Hours = 0 Followers and 1 Unfollowers (FREE stats by unfollowspy.com)
Last 24 Hours = 1 Followers and 1 Unfollowers (FREE stats by unfollowspy.com)
Cemburu sih engga, cuma aku ga suka aja kalo ada orang lain yang bikin kamu ketawa selain aku~
Retweeted by Nugroho Eko Jayanto
Iyaa Gw Banget RT@WOWFAKTA Pria lebih hapal komponen mobil daripada anatomi bagian organ intimnya sendiri. [Survei Lloydspharmacy Doctor]
Sehebat hebatnya orang pacaran seromantis romantisnya orang pacaran pasti ada saatnya dia cuek"kan, berantem itu buat nguji kasih sayang :-)
Retweeted by Nugroho Eko Jayanto
Last 24 Hours = 3 Followers and 0 Unfollowers (FREE stats by unfollowspy.com)
Logika: udah lupain aja dia! Udah tau dia nyakitin, tapi masih aja sayang. | Hati: "Nggak segampang itu! Butuh proses."
Retweeted by Nugroho Eko Jayanto
Di balik orang yang selalu terlihat ceria dan selalu baik-baik aja. Dia mungkin menyimpan rahasia atau trauma yang mendalam.
Retweeted by Nugroho Eko Jayanto
Otak kita tidak dpt mengolah data secepat CPU. Tetapi kita bs menangani byk informasi visual dlm satu waktu & mengambil tindakan tanpa jeda.
Retweeted by Nugroho Eko Jayanto
Last 24 Hours = 2 Followers and 0 Unfollowers (FREE stats by unfollowspy.com)
Thanks And Im Hurt Now. :) </3
Kangen kamu yg suka ngubah nama aku, kangen kamu yg sering manggil nama aku.. dengan sebutan dari kamu. :')♥
Retweeted by Nugroho Eko Jayanto
Cinta Datang Dari Hati Bukan Dari Apa Yang Kita Lihat ;)