Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want more twitter followers? Find out how.
The Diary of Calvie
Share this on Twitter “Just stumbled across this cool page for The Diary of Calvie ”
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Your current drive to restore a sense of balance to your life ... More for Scorpio bit.ly/xlOqWT
I'm going to have to take care of my mom..and I'm looking for a new job #TheDiaryOfCalvieJ vine.co/v/OiQWBpTJrq6
My mom is getting laid off after 40 years..I can understand her angry.. vine.co/v/OiQzFUttpvh
It's too early for the #ShmoneyDance lol 830 in the morning vine.co/v/OiFuW09DPvD
You're ready for a bit of fun today, but work obligations may ... More for Scorpio bit.ly/xlOqWT
When there is smoke there is fire @teresaA_RHONJ tell your mom to keep her legs closed &tell your hubby to keep his dick in his pants #RHONJ
I'm not ready nor prepared for any type of snow .. #GoOnHeadNow vine.co/v/OijAwXtpnJ5
I'm not ready not prepared for any type of snow #GoOnHeadNow vine.co/v/OijAWnxiZnz
Why do I have fight with you to make me breakfast YOUR MY MOM !!! And since I was a kid you always made bre... vine.co/v/OigDgtaqK3L
Anyone else like feel when #change is gonna happening? Like a chapter is ending in a book? Or am I just crazy vine.co/v/Oigd3LZZDuZ
Will white people ever stop? Find out nxt time on, White Ppl Ruin Everything “@CauseWereGuys: R.I.P. Schmoney dance vine.co/v/OZJKxd3EQTI
Retweeted by The Diary of Calvie
A #Scorpio shine brightest when they are creative, truthful, tender, and resourceful.
Retweeted by The Diary of Calvie
#Scorpios will only change for themselves -- you won't succeed in trying to force them to.
Retweeted by The Diary of Calvie
I used to tweet hardcore back in the golden days; Twitter '09.
Retweeted by The Diary of Calvie
If you piss off a #Scorpio, their sting can be lethal. Their words will definitely hurt you.
Retweeted by The Diary of Calvie
Learn to trust the journey, even when you do not understand it.
Retweeted by The Diary of Calvie
Dude I'm so serious keep that snow shit where ever you live ! Don't bring that shit over here
I just want my mom to cook me breakfast wtf lol
Like good morning yall 😘😘😘�vine.co/v/Oi6FvzPt9q7zO9l
Reconsidering your spiritual goals makes sense now while metap... More for Scorpio bit.ly/xlOqWT
I didn't want to get in any trouble vine.co/v/Oi1rvnQxOZL
When I see a vine with a underlying tone of racism..my mom told me to never react just cut off them off and... vine.co/v/OiiuhdHE067
Wait, once again I've asked you not to talk/film w/ my man & yet @KenyaMoore continues..Idc about your #Redemption ugh. @PhaedraParks #RHOA
How I really feel about sex #RHOA #NeneLeaks #Freaks #SexTalk yes I'm a true freak lol True freaks don't ta... vine.co/v/OiemrOWV3h3
Yes, I'm your friend but I'm not gonna be your "cover or an excuse" so you can go get dick..#DontDragMeInYo... vine.co/v/OieuLJFrT9V
#ShmoneyDance in the car...it's like the new fried chicken for black ppl #PostYourDrafts vine.co/v/OiO9PUAAn3h
Literally all of my fucks are wasting away vine.co/v/OiO2xpBtP6b
I get you in another way 😘😘vine.co/v/OiOQVbaIUijMv4