Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Cakka Nuraga
Share this on Twitter “Just stumbled across this cool page for Cakka Nuraga”
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Is there a right way for being strong? Feels like I'm doing things all wrong. Still I'm here just holding on, confess my heart and forgive my wrongs.
@theFinestTree: MUSIK telah mempertemukan kami dg kawan lama... #GadisSampul2014 @GADISmagz Meet&Greet #Soundcheck pic.twitter.com/DMGTWUK2Wq
It doesn't matter how slowly you go so long as you do not stop. pic.twitter.com/FhZfo1Exfi
@cakkaNRG kka sabtu minggu gue ngelive lohh tp gak dpt fotbar:") pic.twitter.com/sDGMx6qA9h
Retweeted by Cakka Nuraga
:D “@nisaaNRG: Foto sm @cakkaNRG udah alhamdulillah bgt. Kalo bisa meluk ya itu bonus wkwk ;* pic.twitter.com/C0NimvAdU3
Gigstuff #soundcheck #latepost #GadisSampul2014
Keren EL atraksi gitarmu! "Ah nggak jg, itu hanya buat nutupin, biar pd maklum kalau ada salah not," ujar EL :) pic.twitter.com/bejNpocttp
Retweeted by Cakka Nuraga
Haduh jd malu“@Duta507: Woooh :D RT @GalleryTFT: Inikah sosok yang kamu kagumin selama di ic? @cakkaNRG @Duta507 pic.twitter.com/dUNZijk1S1
Yg satu emang org jawa, yg satu lagi kebawa njawa hahaha
Speechless bgt ketemu kka sama mas elang, makasih ya💕😍 aku forester dan c-luvers palemban@cakkaNRGr@elangnuragagpic.twitter.com/YRgm7vKWOuOu
Retweeted by Cakka Nuraga
Kok gue yg duduk didepan lo gasadar lo selfie ya.. “@Rayprasetya227: low pic.twitter.com/QV2YZWs3ga
@Universal_Indo: And now @theFinestTree on stage still in Meet & Greet Gadis Sampul 2014 - Gandaria City @GADISmagz pic.twitter.com/t36e7EaYCd
Iseng-iseng with @rayprasetya22
Temu kangennya disalurin lewat ngeband bareng, thankyou Ray.. Welcome to tft's zone, man!