Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
#ForestHillsDrive
Share this on Twitter “Just stumbled across this cool page for #ForestHillsDrive”
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
C2 is his best RT @badlydrawndobs: @caesarcognac it's been downhill since CIII...I've never been a fan but I'm a fan of that albumm
I've never been one!Thank God》"@caesarcognac: i USED to be a Lil Wayne fan"
Retweeted by #ForestHillsDrive
Bruh RT @Iam_Thugga: Or hard times without the people you love. RT "@caesarcognac What's money without happiness? "
Mediocre shit since C4 RT @badlydrawndobs: @caesarcognac what changed?
Enjoy. muntu kulya RT @pearlyicey: @caesarcognac lol ok nayenda nenze pa break
now off to notjustok.com to check out some african heat
i USED to be a Lil Wayne fan
Thx a lot. can always count on you RT @Shanzi103: @caesarcognac oho ok I'll put in a lot of good words ;)
"Too many black rappers selling out, you white rappers shouldn't stay quiet"
"for me change may never come, cos i cant change into a white dude"
RT @Syko_Hood_A: 󾮞󾮞󾮞󾮞I got that million dollar, million dollar ooh ooh oh.. Make yuh tapout — listening to Tapout
vija vintu viwama RT @pearlyicey: I've had the best three days this year ☺
Hmmm. What happened? o_O RT @Shanzi103: Gooosshhhh my Nips are sore
Castle Lite. wakolewa kudala? RT @Shanzi103: @caesarcognac Lmao awe castle light
Done for the week. Bring on next week
#Steers should make me their ambassador. The sauce in that shit was godly
First....some #icecream #Steers #jacarandamall #Ndola
Muntu kulya #Steers #JacarandaMall #Ndola
#Isa #Daughters #Blessed #ProudDad ugly feet photobombed my baby's pic
Kwanja Ya vimba #BringBackOurGirls
Sleeping beauty #Isa #Daughters #ProudDad #Blessed