Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
Bulan Indri D.A
169 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
I have a new home page here twiends.com/bulanindri14 - check me out!
KgnRPdechhhhhhhhhhhhh:"
Keterima syukur, ngga jg gpp ko masih ada taun depan! smngt lan!!!!! =))
Lelah sekali hari ini :(
faktor stress berlebihan muka jadi banyak jerawatnya :(
Retweeted by Bulan Indri D.A
Tenang aja jodoh mah ga akan kemana ;;)
terimaksih kakakuw ari paling baik deh imut deh ganteng deh pokonya is the best deh wks
gpp kalo cuma mau mainin perasaan gue gpp ko gpp bgt malah!!! iklas gue ce ;)
Percuma punya pacar tapi digalauin mulu bahaha kasian ya mending putusin aja dehhhhhhhhhhhhhhhhhh ;;)
Nyadar idup belum bener ngurusin orang lain bahaha sampah abis!!!!!!!!
Rafi unyu-unyu sweet bingits dehhhhhhhhhhhhh (っ˘з˘)ε˘`)
Kapan punya pacar ini teh? -______-
Kakak mancung lirik sms aku dongggg:3
Hey kamu (........) -___-
Sepi hoh .______________.