Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome

Bulan Indri D.A

164 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
I have a new home page here twiends.com/bulanindri14 - check me out!
KgnRPdechhhhhhhhhhhhh:"
Keterima syukur, ngga jg gpp ko masih ada taun depan! smngt lan!!!!! =))
Lelah sekali hari ini :(
faktor stress berlebihan muka jadi banyak jerawatnya :(
Retweeted by Bulan Indri D.A
Tenang aja jodoh mah ga akan kemana ;;)
terimaksih kakakuw ari paling baik deh imut deh ganteng deh pokonya is the best deh wks
gpp kalo cuma mau mainin perasaan gue gpp ko gpp bgt malah!!! iklas gue ce ;)
Percuma punya pacar tapi digalauin mulu bahaha kasian ya mending putusin aja dehhhhhhhhhhhhhhhhhh ;;)
Nyadar idup belum bener ngurusin orang lain bahaha sampah abis!!!!!!!!
Rafi unyu-unyu sweet bingits dehhhhhhhhhhhhh (っ˘з˘)ε˘`)
Kapan punya pacar ini teh? -______-
Kakak mancung lirik sms aku dongggg:3
Hey kamu (........) -___-
 




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue
Hi, this page is for Bulan Indri D.A
Are you looking for their Twitter page? Or would you like to view all their updates here?