Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Wood
I can't see myself getting married .. But if it happens it happens.
Retweeted by Wood
Must be a glitch
Brah my account say 24000
Nigga said ask for yams πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
That bitch a stripperπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Florida for the 4th
I wanna chill with people from #ODU19 before move in and orientation comes around
Retweeted by Wood
Aids?RT @CharlesLLuciano: Since I'm having medical problems I can't eat anymore fast food πŸ˜”
Fab is so underrated like what, his tracks always been fiyahhh πŸ”₯πŸ”₯
Retweeted by Wood
They act if they hard but I definitely run shit
I'm bout to start collecting
Brah I made it lol
Having a Italian girl you never get regular chicken lmaooo
Malayah 😘😘😘😍 I miss daddy baeb
Back in Florida πŸŒ»πŸ™ŒπŸΎ
I don't know what I ever saw in you.
Retweeted by Wood
At the hospital
My girl snapped lml
I'm sleepy cuh
Yall don't know what a mother is huh ?
Some mothers just don't deserve a Happy Mother's Day
Happy Mother's Day to my daddy cause he been a bitch all my life πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Now it works lmao
I'm going tomorrow too
When I get married, ain't no divorce bihh πŸ™…πŸ½πŸ’πŸ”
Retweeted by Wood
Your response did you disagree with anything ?
What's your number?
My cleats still there
Getting drunk
With my niggas tonight
Raven so two faced lol I can't deal lol
Nigga be in action tomorrow
She's submissive 😏😍😍
Great massage
Need to put some air in my tire
Get paid the big bucks
Richmond this weekend
Start school soon !!!!
My nigga slumped 😭😭😭
it sucks when you gotta stop fuckin w. somebody who you thought you'd fuck w. forever πŸ™‡
Retweeted by Wood
Much needed 😁
I ain't going today doe
Va beach was lit
Talk to a younger dude about being married at a young age damn I should have went to him before lol




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue