Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want to get more twitter followers? Click here to watch our video.
 
BF
5,338 followers
Pagi2 dah kebulor nak makan steambot! Dah laa malam tadi tak dapat makan. Huaaaaaa 😭
Morninggggg 😁
Still 0-0. Baik membuta 😴
β€œ@TasyaXienna: Belajar untuk jadi orang yang penyabar.”
Agak menyedihkan bila sambutan hari lahir disertai dengan tepung yang sengaja dibuang-buang. Apa salahnya guna batu pula.
Retweeted by BF
Ya Allah, turunkanlah BALA secepat mungkin kepada pengganas ISRAEL. Biar mereka tahu betapa pedihnya bila disiksa :') #PrayForGaza
Retweeted by BF
Ya Allah... Kesian nya tengok saudara2 islam kita kat gaza tu.. #PrayForGaza πŸ˜”
Untung perempuan kalau dapat lelaki yang jenis suka mengalah bila gaduh :) sebab apa? Sebab dia sayang :')
Retweeted by BF
Pabila si kuda dah melantak mcd. 🐴instagram.com/p/qPCsVfo-Ei/w
Turunkanlah bala kepada israel laknatullah!
Retweeted by BF
Boleh pulak kebab aku tertinggal kat dalam stor tempat kerja. Ahhh. Baru nak makan. Guane ni. Lapor dahhh..
Saya ke mall untuk membeli baju, tiba tiba saya terlihat sepasang kasut yang cantik, keputusannya saya membeli handbag akhirnya - Perempuan
Retweeted by BF
Baru semangat nak makan steambot malam ni.. Tapi tapi.. Babun boleh membuta pulak. Tp takpela. Faham dia tgh penat.
lari2 terkedek kedek...ntah ap dea keja xtawlah... @BubuFyqa mcm katun...ahahaha
Retweeted by BF
Thanks babun belikan gulpreng mu ni laksa.. Kenyangg.. Erkhh. Alhamdulillah..
Kekadang orang kutuk aku bukan sebab jeles ngan aku . Sebab meluat je tengok glagat aku. Cemtu gak aku tengok org kkdg. 😘
Retweeted by BF
Jangan sampai jadi kurus macam lidi dah laa kan..
@BubuFyqa brazil ap pon xbuleh...hahaha
Retweeted by BF
Sekarang memang selera makan dah takde lahh... Kenapa ek.
Dengar cerita germany makan besau pagi tadi. Hihihi.
Selamat pagi guys RT jika anda pernah cuba semua ini. pic.twitter.com/Pn81Z0Sh44
Retweeted by BF
You are my bff, my enemy, my babun, my sunshine and i wish you can be my future husband! In Sha Allah.… instagram.com/p/qMhSuMI-OF/
Terasa mcm cepat je sampai rumah bila ade kereta main cucuk2 kereta aku kan. Ape lagi, pecut leeeeee..