Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
KingKLA$$
One Hunna ft ChaunSAY Mackin and Ashton Vines ln.is/mf.tt/g6BQO
One Hunna ft ChaunSAY Mackin and Ashton Vines ln.is/mf.tt/fmra4
U claiming not to be a hoe doesn't stop me from thinkin ur a hoe
It's some ppl I'm just not down to chill wit
Large crowds make me paranoid
People prolly be thinkin I'm mad asf. But nah I just don't fuck w this heat
Lookin at ppl like "tf is ya life abt"
Check out the music if you haven't already @ soundcloud.com/klassnobs #TRAPinLIFE
@syd_FKNPERFECT: @BrooklynsDodger you are so mean lol” call it how I see it
I honestly hate ugly bitches
Love and basketball
Check out the music if you haven't already @ soundcloud.com/klassnobs #TRAPinLIFE
One Hunna ft ChaunSAY Mackin and Ashton Vines ln.is/mf.tt/4QZrk
It's always some nigga who barely graduated workin in the college
I hate when ppl be like "I am hiphop" No u not nigga cuz no one knows u
Sometimes it feels good knowing you worked for it
Check out the music if you haven't already @ soundcloud.com/klassnobs #TRAPinLIFE
If u ain't a hoe. Get up out my trap house
One Hunna ft ChaunSAY Mackin and Ashton Vines ln.is/mf.tt/bxOQ0
lil girls be entirely too grown now Shorty like 5 puttin on lipgloss
this generation so fucked up‼️
Retweeted by KingKLA$$
@LulBodyy_ what's chill?😕 been lost that”
I honestly don't give a fuck about your life.
Retweeted by KingKLA$$
@_Capricornus: Where? RT @BrooklynsDodger: Girls who wake up pretty 😍” Howard
Girls who wake up pretty 😍
Check out the music if you haven't already @ soundcloud.com/klassnobs #TRAPinLIFE
@ChefBeezus: Everybody fucking everybody” 😤 kill
Retweeted by KingKLA$$
Everybody w me mobbin
@BrooklynsDodger JayFifteen (Feat. King Rico & TJ Novo) - Back Door (Remix) | #DJCortezEx...: youtu.be/5dkYIJWfHKs
Retweeted by KingKLA$$
I'm sure half of y'all don't know Jackie Robinson played for Brooklyn
Helping move can be so annoying
Check out the music if you haven't already @ soundcloud.com/klassnobs #TRAPinLIFE
shit happens when you trust the wrong people
Retweeted by KingKLA$$
I need my girl obsessed w makin green
Don't Fuck Over Someone Thats Loyal To You 💯"
Retweeted by KingKLA$$
@TuckOnTheRise: My stomach been doing the dougie since Wednesday. Smfh” lmao
Tf just happen by pg mall?
If u say u miss the old me You never really knew me