Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

KingKLA$$

Creativity. A thing of the past
We live in the age of the drug addict
When Desiigner & Future finally link up
Retweeted by KingKLA$$
The Difference between Future and Desiigner
Retweeted by KingKLA$$
These desiigner memes funny as hell
I wonder how Mitch feels about catching that body a week ago now
It's nice knowing u ever followed me to begin w twitter.com/misssnikole/st…
Rihanna Lowkey don't even be singing
It's crazy how much grown ppl talk like lil kids
My Twitter is an unpopular opinion thread
Lord please save her for me
Like nowadays you can say you anything and we supposed to go w it.
If people gave they two cents in real life how they do on Twitter. I imagine it would be a lot mfs hurt for not minding they business
You do realize I rap right? And I'm not sitting here complaining twitter.com/princessindies…
@BrooklynsDodger it gets discouraging in a way when what you love to do nobody takes you serious off the strength of too many wannabes
Retweeted by KingKLA$$
It's safe to say u ain't read the explanation. This shit has nun to do w college. twitter.com/princessindies…
Prolly be endless ass on his timeline
Imagine if Malcolm x had a Twitter
I would say Rihanna owns the Internet for the most part. But then again the beyhive is deep asf
@BrooklynsDodger no that's being real. You're stating facts.
Retweeted by KingKLA$$
Exactly. And everyone thing the necessity to know wtf u talking about before u do it. is me being mean twitter.com/khadeejareign/…
For everyone that didn't see the explanation
Remember we was young and they would tell us reading is fundamental? Well it is lol 😂
if you became any of these things in the past year make sure you work hard keep doing it regardless of what ppl say twitter.com/brooklynsdodge…
Retweeted by KingKLA$$
I'm from the projects
Three 6 Mafia is responsible for most of the shit y'all like in hip hop today. But ☕️
Kodak Black | Cell Therapy Sounding like some old outkast
We was taught to get it how we live
Don't worry Be happy
Cuz u know niggas was gone need proof 😂twitter.com/fidddyy7/statu…r
Iont wish jail on no one fr
Rather be sleeping than hear your bullshit
Retweeted by KingKLA$$
Petty is the new black
When I die don't let no Pussy niggas in my service !
Retweeted by KingKLA$$
 
Twiends uses the Instagram™ & Twitter™ API's, displays their logo's & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain their property.