Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Mualla
Crazy neso yildiran bangır bangır küfürlü mp3dinle indir
Yazık olmuş Sibel Can'a benzemiş
Kirilmaktan parcalarim un ufak oldu
Melo daha hazir diyil diyip hazirlik macina Meloyu götürmeyen Dengeli bi teknik direktörümüz var
Retweeted by Mualla
Just posted a photo @ Değirmendere Sahili instagram.com/p/6iaZP-MCP5hP…
Teogda bizim lise nerdeyse 470le falan almış. Ben oks.de 430la girmiştim hey gidi günler hey
Evlenecegim beyin soyadi benim için en mühim olan. Yıllardır soyadım yüzünden çile çektim. Bu aciyi anca bi evliyazade falan kurtarır.
ADA ANANSKİM SİKTİRGİT
Ada ben ayrılmak istiyorum
Ümit bile edemedik ümit edebilmeyi bile elimizden aldilar
Ay hamzasu o topuklularla DENGEN bozulmuyo mu yha:(
Bence pelinsu diyelim daha entel hem köylü ismi de değil
İstersem hamzoş derim amk millete mi sorcaz ne diyeceğimizi herkes işine baksın
Retweeted by Mualla
Ben olsaydım ile başlayan cümleler yüzünden delirdik bence çok seyapmayin
Yirmi lirayı sadaka niyetine camdan assagi firlatiyorum ben
Osmanlının sonunu getiren tayfa
Abi düğün yapmaya utanmiyonuz mu baban falan alayı biliyor ne bok olacağını. Nikahla sessiz bir şekilde hallolmasi gereken bi durum.
Sigara bagimlisiyim Teyzem bilmiyor. Gitseler de yansam diye deliriyorum. Canım acıyor artık.
Abi din dersinin saatini arttırmak ne demek. Duyarlı falan olamam artık dininizi sikerim sizin cahil pezevenkler
Hahahajajahajajsjsnsjslkd ya gece gece 😂😂�L7Jq
Retweeted by Mualla
Ya ne demek yılın çifti ? Ayiririz




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue