Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
iloş
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Türk'ün Türk'ten başka dostu yoktur dersin.. Japon yürür sen bakarsın..#StopTerorisminChina pic.twitter.com/HAagzohr7y
Retweeted by iloş
Bu zulme tepki göstermek için Türk olman gerekmiyor ya da Müslüman olman İnsan olman yeterli. #StopTerorisminChina pic.twitter.com/cvVzrEHefM
Retweeted by iloş
Fakirlerin halinden anlamak için akşama kadar aç durup, akşam 5-6 çeşit yemek yemeye devam mı müslüman arkadaşlar ?
Retweeted by iloş
Bundan sonra zırh giyip yatıcam bu ne be bir gecede 12 sivrisinek ısırığı ne vicdan yok mu sizde
Yarın saçıma yeşil sim döktürüp okula gidicem
Sanki teröristlerin-hdp'nin bugünkü güce ulaşmasına sebep akp değilmiş gibi akpliler "diğerlerini" hainlikle suçluyor tuhaf #BuSeciminSonucu
Retweeted by iloş
Oy vermeye giderken, babaları ve oğullarını unutmayın. pic.twitter.com/3MR2mJnpMc
Retweeted by iloş
Sabri'nin 5 yaşındaki oğlu Sarp, 3 Şampiyonluk görerek 25 yaşındaki bir Beşiktaşlıdan daha fazla şampiyonluk gördü. pic.twitter.com/IcajX9bqa6
Retweeted by iloş
İçeride genç dışarıdaki çocuğu içeri davet edip, beraber oyun oynamışlar. Son zamanlarda yapılan en güzel hareket. pic.twitter.com/GANDd16vFB
Retweeted by iloş
Demek en sevdiyim knkm okuldan gidiyor pic.twitter.com/gLkbvRAY7b
şu hayatta tanıdığım en cazgır insanın benim en yakın arkadaşım olması bazen yukarı bakıp "neden ben" diye sormama neden oluor, NEDEN BEN
Retweeted by iloş
Bakın sayısalcılar kolay dediğiniz tmde bütün madenleri, çıktıkları yerleri, enerji kaynaklarını ve yerlerini ezberliyoruz hayat bizede zor
Babası Soma Madeni'nde ölen,1000tl'yi aşan ilaçları devlet tarafndan karşılanmayan Enes 10gün önce hayatını kaybetti. pic.twitter.com/gegZuFnXAS
Retweeted by iloş
"yürü derler yürü derler, açlığa yürü derler. kara elmas tabut olmuş, gerekirse ölüm derler" #SOMA pic.twitter.com/OIv16Ffi2F
Retweeted by iloş
Kavga ettiğim insana random atarak veya süpersin 👍 diyerek sinirlerini harap etmeyi severim.
Yav napalım napalım
yeminle şu hayatta hep yanımda olan her anımda olan tek kişi ilaydadır gerisi yalandır, konu 🔒
Retweeted by iloş
Knk napayım yani çok mutluysanız ikide bir gözüme sokarcasına foto atmalar falan 😒
Karaktersizliğin kitabı çıksa imza gününe seni çağırırlar hala gelmiş burda şekil şukul yapıyosun
Maviyi kim unutmuş, kim unutmuş Deniz'i.. #6Mayis1972
Retweeted by iloş
#6Mayis1972 Ne geçmiş tükendi Ne yarınlar Hayat yeniler bizleri Geçse de yolumuz bozkırlardn DENİZlere çıkar sokaklar pic.twitter.com/xZdeD7kpce
Retweeted by iloş
Kanka yanımda oturup telefona bakıp öyle salak salak sırıtma ağzına çarpasım geliyo çünkü
Kamyon şoförü Abuzer Amca kılıklı adamları müze görevlisi yapmayın be
Bizim wattsap grubunu Allah ıslah etsin.
Retweeted by iloş
"kanka bak bu çocuk bu kaşarın bile check inlerini, fotoğraflarını beğeniyo. bundan sana yâr olmaz"
Retweeted by iloş
Bugün de ilayda sayesinde artı aldık cnm knkm ilayda 😊😍💕
Retweeted by iloş
garson bi bakar mısın şu masaya benden biraz karakter söylesene ikramımız olsun
Retweeted by iloş
Neredeyse 100 kilo pizza yedim. Mutluyum, gururluyum
Robinson Crusoe romanını Hikaye-i Robinson diye çevirmiş bir milletiz kim daha yaratıcı tartışmayalım
Sabah ezanında uyandım arkdşlr, günaydın
Hiçbirinizin umrumda olmadığını daha nasıl anlatayım
En büyük eğlencemiz koridora sakız atıp milletin ayağına yapışmasını sağlamak
Retweeted by iloş
Eğer bir konuda haksızsanız sesinizi kesip oturun. Hayır yani üste çıkmaya çalışarak iyi bişey yaptığınızı mı sanıyorsunuz nedir yani
Şu kar keşke pazar akşamı yağsaydı be
bu mesajdan sonra grubumuzun adı "aşk acısı çekenler ve ilayda" diye değiştirildi pic.twitter.com/50d2IhjImU
Retweeted by iloş
Ay canım tivitırımmm




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue