Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
minik adam
Want to Grow Your
Social Media, Free?
işte bu yüzden leş gibidir buralar, iyi ve güzel kadınlar hep ağlar.. ... .
@bikapakwhisky bu cocun durumu hic iyi dgl abi korkuyorm bazen
Retweeted by minik adam
Bazen özledim diyemezsin... Nazım okuyorum dersin
Retweeted by minik adam
'Bir kadının yüreği, sırlarla dolu bir okyanustur.' - Titanic
Retweeted by minik adam
ayrılıkta söylenmiş bir yaz türküsü yaz be sevgilim..... c2.me/minikadam17
Aniden doğan güneş nasılda ruha eş, yolculuk nereyeydi uzaylı kardeeşşş
benim diyen müslüman sabah ezanını benim kadar duymamıştır
Retweeted by minik adam
hayatımdaki sorunlarla mücadele şeklim
Retweeted by minik adam
daha tanıyalı bir yıl bile olmayan insanların, yıllardır tanıdığın insanlardan sana daha çok değer verdiğini bilince üzüyo
Onu bunu bilmem ama en iyi koalisyon; Rakı, kavun, peynirdir arkadaş
Retweeted by minik adam
düh sarhoşken söyledim bugün ayıkken dinleee
lam şu castiel mi ne bi hayattan bezmiş tipi var falan ama o yürüyüş kanatlar falan yani iyi yani
ya bayım bana bi açıklayım şu dizilerde kaldığınız bölümü nasıl hatırlıyorsunuz
sadece bi yaz bacak pozu görmiyelim ya
son mesajı attıktan sonra tam bir kalas olduğumu farkettim... bir sürü kalp = ben gidiyom .. adaletmi lan bu... benide böyle sevin nolcak..
şuanki profil resmimi yapmam için tehdit edildim ve sözlü tacize uğradım ve bunu yapan çatlak ve kadın olunca ister istemez korkuyo insan
tek bir önerisiyle bana hem yabancı müzik, hem dizi, hemde allah korkusu aşıladı sevgili @lopcyli ye ve #supernatural a teşekkürler
Ulan köpek bile yanında dişi ile geziyor biz hala kulaklık takıp tek başımıza yardırıyoruz
Retweeted by minik adam




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue