Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
minik adam
151 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Duvarların ardından seni duymaya çalışıyorum hala, Buradan gittin çoktan alışamadım yokluğuna
kainatı yakarım akıllı olun
Ooooooooo okan varmis alirim bi dal
Herkesin bir Elif'i vardır.... Yüreğinden sevdiği Hikmet Anıl Öztekin/Elif gibi Sevmek kitabından... pic.twitter.com/fPZeZddYH1
Retweeted by minik adam
kalkın la uyumayın çok iyi bişeymiş gibi
Doğum günü muhabbeti geriliyom ya :DDd
sıla yı özlemek diye bişey var
Ygs yew2 Milyon kişi giriyo desek. 50 . 2.000.000 desek .... vay amk !!
Ygs 50 yi yatırınca ciddi ye bindi :DDd
Sen alevinle yakan bir güneş ki şahane. Ben ışığa ulaşmaya çalışan bir pervane..YAŞAR KEMALE ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM.
sabahları kalkıp kütüphaneye gitmek mi desem..sessiz olma zorullugumu desem çok gastı buralarr çoook
Kalbi aşk geçirmez yarası zırhlıdır
ağlamasını istemiyorum
Ah böyle akşamlarda insanın içesi geliyor Ah böyle akşamlarda kaçıp gidesim geliyor
sevmiyom amına kodumun şeyini sevmiypm
Uyur, uyur belki hep yanında
yazmalımıyım bilmiyorum
hissetmesem neyse dicem
kendimi kandırıyorum evet
korkuyodur belki diye ama neyse of
Yaralarım, kırıklarım ne kadar görünür olmuş. Fakat uzaktan bakınca güçlüymüşüm.
İkiye on kala - Gel desem işin vardır falan youtube.com/watch?v=KVV_w4…
Bakkala diye çıkıp sana gelesim var, hemen bu gün olmazsa da seni acilen göresim var.
şidi siz okuldasınız deme acıyom size çok acıyom :D:D:DDd
Hafızamda yerin fazlaca, denizde bol kumdan.
Ama işte melek olunca karşındaki o da akli dengesini kaybetti...korkuyorum bide
Kalbimin aptallıgı
Biz ezberledik gülüm :DDd